Roma_4ever schreef:hoorde net dat paard van stalgenootje is overleden.
vorige week met wedstrijd (de rijd of eigenlijk reed) er zz zwaar meer en ze wou met losrijden een wissel in zetten en toen struikelde haar paard >>> kreupel.
nou wouden ze hem een paar dagen geleden even longeren hij leek aan de hand weer goed te lopen dus ff aan de longeerlijn kijken hoe het ging. paard draaft en en ze horen heel krak . gedeelde bij de kogel gebroken .

gelijk laten afmaken operatie zou niet lukken
he bah
Sanchowtju schreef:Mijn autorijlesgeefster vertelde ook zo'n verschikkelijk verhaal, zij heeft ook paarden en die staan vlakbij waar Edward Gal z'n paarden heeft.
En dan was er zo'n meisje dat zo'n paard daar verzorgde ofzo, ging ze hem longeren viel hij opeens neer, allemaal bloed uit z'n neus, echt een enorm bloedbad.
Gelijk dierenarts erbij, toen hebben ze m in moeten laten slapen

hersenbloeding gehad, zo naar idee dat het gewoon zo snel en plotseling gebeurt kan zijn.
ook bah
lotteluvah schreef:Waar is dat Kieffer hoofdstel dan? Vertel!!!

deze foto had ik op bokt gevonden. De kieffer Katharina[/quote]
dats een mooie
lotteluvah schreef:104 euro
pfffff
Girlgamer schreef:Dat heb ik ook een keer meegemaakt. Ik heb in Deurne op school gezeten en s'avonds was er een meisje aan het rijden en nam een hindernis. Paard sprong en viel meteen na de hindernis dood neer. Voor haar is toen een ambulance gekomen geloof ik. Heel erg.
bah, eng hoor