Nog eventjes en dan kan ik weer gaan rijden, ze is over een paar dagen uitgerekend dus staat nu alleen maar dik te wezen.
Charaz schreef:Nog eventjes en dan kan ik weer gaan rijden, ze is over een paar dagen uitgerekend dus staat nu alleen maar dik te wezen.Ik wou zeggen, heb je in het DBT gezien... die volg ik nl ook...
Ja klopt daar post ik ook!Nog 3 dagen te gaan tot de uitgerekende datum, maar zal wel langer worden. Peeps deed het tenminste netjes voor de uitgerekende datum.
Ik ben morgen lekker vrij van school! Alle lessen vallen uit ipv tot 16.30! Heerlijk paardrijden dus.
Ik heb wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren, moet zo even eten.Kom net van de manege, en binnenkort gaan we (ik en ander meisje) daarheen voor een proefles .
Vanavond verder met 3 hafjes rijden + me eigen schat!en verder met de tinker beleren!had ik al een foto geplaatst van de eerste keer erop?
Charaz schreef:Mag ik me ook bij jullie melden? Ik heb een Haflinger merrie van (bijna) 13 jaar (v. Matador) genaamd Azra.van mij welWELKOM
Topic van peeps en kyra.Aan de longe en buiten wandelen in de enge wereld voor het eerst, haha.Marlis @ [ITP] Pé Pé leert de kleine Kyra de wereld verkennen.Ik heb niet bijgelezen, mijn laptop is kaduuk
ohjjah, zn manen zijn wat langer ( wat je niet op de foto kunt zien) want deze helft is half opgegeten door vriendjes...
Ik ga zo je topic ef bekijken.Gister is _Fer_ van bokt langs geweest bij peeps en kyra en zij en een vriendin hebben een paar foto's van peeps en kyra gemaakt.Krijg er nog meer