haha ik sowieso omdat ik niks zelf hoef te balen aan stalling enzo maar daar gaat het neit om, heb hem wel voor onder de prijs verkocht omdat ik niet weet of hij ooit nog wel gaat schuren. en ik wil gewoon 100% zeker weten dat hij het goed krijgt en neit gelijk door word verkocht. Dit zijn echt aardige leuke mensen en ik weet zeker dat ze goed voor m zullen zorgen
jahh nogal lekker saai zeg! haha zit bij mijn zwager vriendje en hij zitten spelletjes te spelen haha best grappig al dat geschreeuw! straks even trainen met het schatje! zaterdag wedstrijd dus moeten in top vorm zijn he haha
melody93
Geplaatst: 11-05-09 16:51
Yes ben ik niet de enige hier! Oke spannend Ik had vrijdag (dag voor wedstrijd) echt een beetje gekloot met Mel... Eerst in de stromende regen gelongeerd met pessoa waar ze zich lekker uitdrukte (hoe je hem ook vastmaakte ), daarna zonder zadel een beetje sprongetjes in de bak gemaakt en daarna een beetje losgewerkt... Het rijden ging echt al 2 weken zwaar klote ofzo... Maar de dag zelf was ze heerlijk los, alleen niet erg actief Ach ja gaan nu weer even serieus aan het werk...
Straks overleg van de werkgroep... Over de activiteiten organiseren enzo Heb mijn lijstje al klaar
ja ik ben niet van het serieuze haha,,, is mijn eerste maar gelijk ook laatste wedstrijd het geregel al kleren lenen en trailer met auto enz werd gek haha maar alles is geregeld nu nog een goed lopend paard haha
Viv, super dat Armani verkocht is! Jody, hoe gaat het nu met je?
Ik wilde even vertellen: ik mag mee doen met de groepsles! Ga volgende week mee rijden! Super he? Dit had ik niet durven dromen 2 maanden geleden. Ben zo trots op mijn haf
Daarnet in de paddock even haar lekker los gegooid, ik loop hele rare kronkelingen in de paddock, maar Madeir blijft mij achterna lopen Ze is lief lief lief
Volgende keer zou ik even beter bij lezen
Ga nu Engels leren (morgen presentatie) en daarna lekker slapen.
@Viv: leuk dat je voor hem een superthuis gevonden hebt!
@Paulien: super die vooruitgang!
@de rest: praat rustigjes verder Heb pas donderdag tijd voor het nieuwe topic te openen he
Zyta deed het gisteren geweldig goed op buitenrit, heeeeel ontspannen, aan de teugel, vrij braaf tegenover brommende motors etc, echt supertrots op m'n lekkere babe
joopiexx
Geplaatst: 11-05-09 21:07
Viv wat leuk dat armani is verkocht naar een goed plekje..
Paulien, succes met je groepsles, wel gaaf dat je mee mag doen.. Met mij gaat het trouwens wel goed, vandaag school gehad dus gewoon vol dagje gehad. Vanavond geskate om toch een btje bezig te zijn.
Morgen maar weer eens flink aan mn huiswerk zitten, want daar is te weinig van terecht gekomen en ik moet toch aardig wat inleveren deze week.. Ik kijk echt uit naar de zomervakantie!!
Het is nu officieel!! Ik ga vanaf komende woensdag iig elke woensdag op Athosja rijden Me les met Levera van woensdag vervalt dan maar met haar kan ik rijden waneer ik wil en met Athosja kan ik ook zelf hogerop komen omdat zij alles nog moet leren en zodra Levera verkocht is, stap ik helemaal over naar Athosja met rijden Ik heb er zin in!!! En het leuke is, ze is een halfzusje van Levera en Avalon
vriendin van mij der merrie is vannacht bevallen!!! ben gisteravond nog ff wezen kijken, was al flink aan het kegelen. rond half 1 snachts lag ie eruit, ze is erbij geweest het is een hengstje en hij is zilverappel bruin (als het goed is, kan je nog niet zo goed zien). uit een Rocky mountain merrie en hengst