Ticcie schreef:Is super hoor Babs!
Ik zit nu aan pagina 400, maar ga eerst wat leren..
Ik denk niet dat ik al van iedereen de foto's heb, ik zal straks nog eens een upgrade houden.
pak mijn foto's van deze opening maar gewoon heb nog geen nieuwe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ticcie schreef:Is super hoor Babs!
Ik zit nu aan pagina 400, maar ga eerst wat leren..
Ik denk niet dat ik al van iedereen de foto's heb, ik zal straks nog eens een upgrade houden.
biancailona schreef:Jasia schreef:Iedereen praat altijd slecht over zadelmarkt.nl
Maar vraag me af of al die mensen ook écht een zadel daarvan hebben gehad?
Volgens mij hebben de meeste die daar slecht over praten nog nooit een zadelmarktzadel in hun handen gehad
een vriendin van mij heeft daar een westernzadel gekocht voor haar tinker, en die ligt perfect. Tja verhalen gaan er een hoop over zadelmarkt.
Babsie_Flash schreef:Een vent met kettingzaag... waar doet mij dat aan denken? Ohja! The Chainsaw MassacreGave film!!!
Wentos schreef:Babsie_Flash schreef:Een vent met kettingzaag... waar doet mij dat aan denken? Ohja! The Chainsaw MassacreGave film!!!
nee, he, dat vind ik nou een stomme film haha. Zo lekker voorspelbaar. een groep jongeren in een auto in een afgelegen gebied. haha.
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:We doen het vrij rustig aan dacht ik zoZodat Xenia en Yvanka wat meer tijd hebben. Gisteren heb ik 150 pagina's wist je dat gedaan en ik was het daarna ook wel zat hoor! Als het moet doe ik er vandaag nog 100 hoor Xenia
Zeg het maar. Yvanka ik wil jou ook wel helpen met de quotes als je hulp kan gebruiken
ja graag
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:
ja graag
Roma_4ever schreef:hoorde net dat paard van stalgenootje is overleden.
vorige week met wedstrijd (de rijd of eigenlijk reed) er zz zwaar meer en ze wou met losrijden een wissel in zetten en toen struikelde haar paard >>> kreupel.
nou wouden ze hem een paar dagen geleden even longeren hij leek aan de hand weer goed te lopen dus ff aan de longeerlijn kijken hoe het ging. paard draaft en en ze horen heel krak . gedeelde bij de kogel gebroken .gelijk laten afmaken operatie zou niet lukken
Babsie_Flash schreef:Nog even voordat ik aan de quotes begin:
Ik heb een setje samengesteld net
Wat dacht je hiervan:
mijn oude dekje.. al kapot bij de singel
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... edekje.jpg
met nieuwe bandages en singelbontje
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... bontje.jpg
en wat dacht je hier van? met deze peesbeschermers kan het ook wel toch?
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... Hthuis.jpg
Dan ziet het er zo uit:
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... esetje.jpg
lotteluvah schreef:Idd het komt dan allemaal heel dichtbij.
Het idee dat het ook jouw paard kan zijn.
Ik heb ook een mooi kieefer hoofdstel gevonden.
Ben nog steeds op zoek
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Idd het komt dan allemaal heel dichtbij.
Het idee dat het ook jouw paard kan zijn.
Ik heb ook een mooi kieefer hoofdstel gevonden.
Ben nog steeds op zoek
Waar is dat Kieffer hoofdstel dan? Vertel!!!
Sanchowtju schreef:Mijn autorijlesgeefster vertelde ook zo'n verschikkelijk verhaal, zij heeft ook paarden en die staan vlakbij waar Edward Gal z'n paarden heeft.
En dan was er zo'n meisje dat zo'n paard daar verzorgde ofzo, ging ze hem longeren viel hij opeens neer, allemaal bloed uit z'n neus, echt een enorm bloedbad.
Gelijk dierenarts erbij, toen hebben ze m in moeten laten slapenhersenbloeding gehad, zo naar idee dat het gewoon zo snel en plotseling gebeurt kan zijn.
Sanchowtju schreef:Mijn autorijlesgeefster vertelde ook zo'n verschikkelijk verhaal, zij heeft ook paarden en die staan vlakbij waar Edward Gal z'n paarden heeft.
En dan was er zo'n meisje dat zo'n paard daar verzorgde ofzo, ging ze hem longeren viel hij opeens neer, allemaal bloed uit z'n neus, echt een enorm bloedbad.
Gelijk dierenarts erbij, toen hebben ze m in moeten laten slapenhersenbloeding gehad, zo naar idee dat het gewoon zo snel en plotseling gebeurt kan zijn.
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Waar is dat Kieffer hoofdstel dan? Vertel!!!
deze foto had ik op bokt gevonden. De kieffer Katharina