Wij dekken dit jaar ook weer. Nu al benieuwd naar de uitkomst!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maessie schreef:Volgens mij heeft de everdijhof ze wel samen staan. Verder ken ik gern hengstenhouder die dat doet ivm kans op blessures. Onze jonge hengst liep altijd bij onze oudere ruin, dat zou ik langer aandurven dan 2 hengsten bij elkaar.

Mijn vorige (een ruin) kon er ook wat van, mijn huidige ook en ik ken er zo nog verschillende die zich altijd moeten laten horen. Ik vind het meestal wel gezellig
Helaas vanaf 1 mei is het strand overdag weer verboden terrein voor de paarden.
wat heeeeerlijk zon strandrit, 10 mei komt een van me andere merries terug en voor ze naar eventuele nieuwe mensen gaat wil ik op haar ook nog even het strand over. Inmiddels denk 6 jaar geleden dat ik dat heb gedaan
beetje oefenen voor straks onder het zadel
maessie schreef:Volgens mij heeft de everdijhof ze wel samen staan. Verder ken ik gern hengstenhouder die dat doet ivm kans op blessures. Onze jonge hengst liep altijd bij onze oudere ruin, dat zou ik langer aandurven dan 2 hengsten bij elkaar.
maessie schreef:Velina weer, en ben aan het kijken of ik haar gedekt kan krijgen met Stübenkonig. Zou dan wel ki worden, dus is even kijken wat daarin het handigste is. (Is vaak best wat duurder en meer gedoe) Heb ook geen andere merries nog weer staan om te fokken, en Vlien heeft nu de leeftijd nog.
Ik moet altijd weer zo wennen, wij rijden alleen maar buiten verder en als ik dan vooral weer moet galoperen in een bak dan is dat toch altijd weer even wennen. Niet dat we zo hard gaan buiten ofzo, maar dat is toch weer anders met een arbeidsgalopje met iedere 40 meter een bocht erin

Is dat in de buurt?
Want,
) Fijn dat je goed geslaagd bent, Wolf waren de Wintec zadels ook net te lang de tekna ligt echter perfect