wat ziet peeps er tog héérlijk uit. En lekker dat je weer gereden hebt. Nou ik ook gereden vandaag... god.. haflinger.. Eerst wasie niet zo moe, hij kent in de bak nog niets dusja word hard werken. Na 20 minuutjes had ie t gehad, we liepen tussen de hindernissen van een vorig parcour. Gaat ie tussen de dubbel staan. achteruitlopen, en schopt de balk eraf nou.. aandraven.. achteruitlopen . ahahaha goed begin zeg!! Daarna even klein buitenritje gemaakt. daarop isie super lief!!
Baileysdream
Geplaatst: 11-04-11 22:37
farahtjuh schreef:
Alle leden zitten er in foto plus naam paard en bokt naam
ben heeeeel benieuwd!
Baileysdream
Geplaatst: 11-04-11 22:45
Dream vandaag weer heerlijk in de paddock in het zonnetje. wat lijkt ze trouwens een reus zo he.
Hier dikke wind maar wel droog vast ook wel koud lig nog lekker in mijn bedje ga vandaag nieuwe vloerbedekking leggen bij mijn oma, dat oude van haar ligt er al bijna meer dan 20 jaar in dus tijd voor vervanging veel plezier vandaag iedereen
Ik heb gister mijn eerste rijles gehad. ging erg goed. Heb leren schakelen naar zn 1, 2 en 3 en terugschakelen, sturen, gas en remmen. Ook de snelweg op geweest. Maandag weer een dubbele les Van de week ef afspraak voor theorie maken.
jep nog 20 dagen maar denk dat ze gaat over lopen gister niog lekker gereden morgen weer les voor de laatste keer met der en danlkkr naar buiten met der alleen nog een beetje gymen
Farah houd het rijden lang vol Gister weer op peeps gestapt, ze 2was erg vervelend. Tot paar x toe bokken en steigeren, gelukkig meerdere keren kunnen voorkomen.
Jep farah houd het heel lang vol Ben benieuwd hoe lang
gekke peeps bokken en springen hihi
nou de oude vloer is er nu uit men wat vies dat ondertapijt was helemaal vies dat lijm was allemaal verpulverd en men neus is net schuurpapier en dat spul jeukt aan mijn armen bah, nu wachten op nieuwe tapijt