Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Bier in manen? Waarvoor?
Het gekste wat ik er indoe is biotex of beau beau voor witte hondjes, maar bier? Als je me een goede reden geeft waarvoor het zo helpen dan probeer ik het!
Toen onze examenleerlingen hun diploma in ontvangst namen kwamen ze met zn alle de trap af met het nummer van We are the champions van Queen, en dan zie je ze daar allemaal staan en dan mis ik ze gewoon spontaan al. Vind het zo bijzonder om alle kinderen weg te zien gaan en al die eindtoespraakjes te horen. Het is goed dat ze weggaan hoor, lekker doen wat ze leuk vinden maar toch mis ik ze elk jaar wel een beetje haha!
vosje456 schreef:Had even een vraagje (had net de topic door gelezen even in hele grote lijnen):
Over dat bier in de manen doen of door het voer is dat dan gewoon Heineke of Hertog Jn en zo ???? Of speciaale ???
Alvast bedankt (spijt me als ik het hier verkeerd staat of als ik oude koeien uit de sloot ga halen)
Peelie schreef:Presies zo'n scheur heeft Mara dus ook... Wat ik alleen een beetje vreemd vind, is dat door de scheur heen genageld is, niet echt logies, wat ik ook erh opvallend vind, is dat hij heel hoog op zijn hoeven staat. Dat zorgt voor nog meer spanning in de hoef, dat kan een goede rede zijn waardoor hij zo ver door scheurd.. Hij is ook met 8 nagels genageld... misschien de volgende keer vragen om 6 zodat er niet door de scheur genageld word?
horsii schreef:Beide veulentjes en ook willem zijn erg leuk:)
Niet de kleur van no limit maar wordt wel donkerder dan nu? Aan zijn hals te zien.
Is het een merrietje of een hengstje?
Madeira_ schreef:Bier in manen of door het voer? Doe het eigenlijk nooit![]()
Leuke foto's amazone77
Straks me rapport op halen en dan heerlijk vakantievandaag komt een goede vriendin logeren, ze maakt morgen ook foto's tijdens het rijden. Misschien heb ik lef genoeg en plaats ik het op bokt, kan er altijd wel wat van leren