chipieke schreef:hoi dames, ik ga momenteel even niet meelezen, heb zo een flinke reden, namelijk deze: [BB] Duim aub mee voor ons Blitz...
Heb een beetje steun en heel veel hoop nodig...
sterkte meisje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:hoi dames, ik ga momenteel even niet meelezen, heb zo een flinke reden, namelijk deze: [BB] Duim aub mee voor ons Blitz...
Heb een beetje steun en heel veel hoop nodig...
Peelie schreef:Gothic_TeZZy schreef:Leuk, ben al naar veel fjordenkeuringen geweest, zowel hengsten als veulens en merrie's, super leuk!
Als ik vervoer kan regelen wil ik wel gaan, waar is het??
kom gaan we samen!als je vervoer kan regelen, ik denk dt mijn pa niet zo gek is dat ij me nog een keer gaat brengen...
Flurk schreef:Nou inderdaad nog maar 19 pagina's
Is de nieuwe al klaar?
Zo te zien gaan we het vandaag niet meer redden.
Morgen zal ik wel geen tijd hebben om bij te lezen want dan ga ik met WW weer lessen.
Kijken of hij voldoende is opgeknapt.
Als dat goed gaat gaan we zondag toch op wedstrijd.
Ben benieuwd we moeten nu in een baan van 20 x 60 rijden
Duurt proef wel langer maar ja.
Verder eigenlijk geen nieuws
Freya schreef:daar wil ook een keertje gaan kijken bij de hengstenkeuring, maar vind het zo'n rot weg om heen te rijden, zo lang in de auto.
Spannend Flurk ... wou jij nou ook met foto's enzo op de voorpagina van de nieuwe topic ???
De topic is zo goed als klaar.
En voor de belangstellende, me spaghetti smaakte weer heerlijk, al zeg ik het zelf.
Freya schreef:Flurk, wil je dan een aantal foto's ongeveer 6 en wat weetjes over je zelf en je "goud" en wie je verder bent naar me mailen ?
donna.de.haflinger@kpnmail.nl dan ga ik hem in elkaar draaien en de topic start klaar zetten, hhahaha
Oh dacht dat jullie het over de haflingerkeuring hadden in den bosch, of heb ik het nu mis.
Ik wil wel eens die geweldige papa van me zoals Peelie het noemt "ukkie" in actie zien. En meestal is hij daar bij aanwezig.
Zal je net zien dat als ik ga dat hij er niet is, hahaha
Zo nog even een kopje thee en dan op naar de peerdjes.