Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassagrande schreef:Hoi, met regelmaat lees ik af en toe dit topic mee.
Joopie, VInd het knap dat je de keus hebt gemaakt om hem niet te laten lijden. Maar je blijft leeg achter. Heel veel sterkte met je verlies.
Vroeger heb ik altijd haflingers gereden. Ik heb eens op internet gekeken naar de prijzen van deze lieverds. Misschien kunnen jullie me helpen. Wat zijn normale prijzen voor een haflinger? Hebben wel haflingers gereden vroeger maar die waren van mijn oom en die leeft niet meer. Heb dus echt geen idee waar de prijzen ongeveer liggen en waar ik aan moet denken.

(ben zo gewent om dames te zeggen) Eerst Nora even gepoetst.. Die kwam samen met Avalon in volle galop naar me toe toen ze me zagen. Ondertussen Avalon ook mee gepikt met borstellen. Gaat super goed, alleen z'n achterhand vind ie nog spannend.. Zal straks nog ff foto's van Noor en Ava uploaden 

lol..
. Ik moet dan in een volle bak draven en stappen (tegelijkertijd galoperen hoeft niet, dat had ik al gevraagd maar ik hoef het niet omdat het niet alleen angst is van mij maar ook omdat ik het dan echt niet meer zie). Maar dan leer ik er wel weer van. Ik heb haar rem gevonden, dus ga het gewoon doen denk ik als ik mag en goed genoeg ben om die les te volgen. Maandag is mutsen dag zei mijn instructrice, dus hoor er wel bij geloof ik 
maar we gaan steeds een stapje verder. Draven ging ze nog steeds heel hard met andere paarden erbij, maar heb haar rem gevonden. Dus telkens gaan we een stapje vooruit
*
tjonge jonge best slecht zeg
maarjah ik wou ook even vertellen dat tamella met veulen verkocht is aan de ene kant
want voor het beestje mischien beter omdat die hier waarschijnlijk alle aandacht krijgt en wij er gewoon geen tijd voor hadden om hem de tijd te geven die ze nodig was maar ook jammer
begon best een beetje een band te krijgen met haar
maarjah dat heb ik na fiona wel afgeleerd haha
Heb niet alles bijgelezen, mijn excuses... Ben nogal bezig geweest met de opening van het nieuwe topic 
Spijtig van dat ene stuk, maar ze zijn echt mooi!