nobillity schreef:Waarom heb ik dan geen relatie met de haf? Omdat ik er zelf geen heb of verzorg?
hee begin je het te snappen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nobillity schreef:Waarom heb ik dan geen relatie met de haf? Omdat ik er zelf geen heb of verzorg?
lotteluvah schreef:nobillity schreef:Waarom heb ik dan geen relatie met de haf? Omdat ik er zelf geen heb of verzorg?
hee begin je het te snappen?
nobillity schreef:Ik vind dit dus echt helemaal nergens op slaan hoor maarja.
o0valerie0o schreef:nobillity schreef:Waarom heb ik dan geen relatie met de haf? Omdat ik er zelf geen heb of verzorg?
lijkt me nogal logisch maar goed
Lous schreef:nobillity schreef:Waarom heb ik dan geen relatie met de haf? Omdat ik er zelf geen heb of verzorg?
Ja daarom is dit topic. Anders maak je er ze;f toch eentje ergens anders, voor bijvoorbeeld het ras waar jij van houd, of een ander fan-topic van iets.
Of je gaat in een ander topic zitten van je garing. Keuze genoeg.
nobillity schreef:voor bijvoorbeeld het ras waar jij van houd, Nou zeg je het zelf ik hou toch van dit ras? Maar ik heb alleen geen verzorgpony van dit ras.
lotteluvah schreef:ik ga zo maar es eten
SmeeJ schreef:Nou dan maak je een topic voor mensen die van haflingers houden maar zelf geen hebben
nobillity schreef:voor bijvoorbeeld het ras waar jij van houd, Nou zeg je het zelf ik hou toch van dit ras? Maar ik heb alleen geen verzorgpony van dit ras.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:
Wow, wacht.
Jij vraagt, waarom je er niet bij mag komen.
Er zijn ook duidelijke regels gestelt, niet iedereen kan in en uit lopen.
Doe je toch ook niet bij iemand als je de deur open ziet staan?
De regels zijn, jezelf voorstellen, en mee praten [MEESTAL] over je eigen [vz]haflinger.
Jij hebt je netjes voorgesteld, PLUIM!
Maar, we jij kan niet écht met ons mee praten, snap je wat ik bedoel?
Het gaat hier 't meest om de HAFLINGERS, anders was het ook geen haflingergroep.
Wat je met deze 'nuttige' informatie doet, moet je zelf weten, ik heb iig uitgelegd.![]()
tjel wordt verstandig
lotteluvah schreef:nobillity schreef:voor bijvoorbeeld het ras waar jij van houd, Nou zeg je het zelf ik hou toch van dit ras? Maar ik heb alleen geen verzorgpony van dit ras.
mens doe niet zo moeilijk
TjelleBieb schreef:Lol Viet.
Nu net da'k van school af ben.
LEZENNNNNNNNNNNNNN!