Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xkimmieejj schreef:Mloulou schreef:
Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!
hahahaha kan besteuk en grappig worden opzig als get goed gaat dan! Laat je wel fotos maken?? ik ben erg benieuwd:p
xx
Citaat:@Melissa1996 Sientje ook lekker aan het vrijspringen. Vind ze dat leuk? Abby vind dat echt geen bal aan.
xkimmieejj schreef:@peerappel : super leukbfotos ik vind abby echt een top haflinger!
@kiddokids : waauuw echt een super gaaf hoofdstel!!
@melissa1996 : waauuw ziet der gaaf ut meid
stvieee schreef:@kiddokids: ik ken je gevoel.. maar dan vanuit de broertje-zusje kant om het zo maar ef te zeggen!
Ik denk dat je hier niet te veel over moet treuren. Tuurlijk het is effe wennen, ook voor je zoontje. Maar beter dat ze hem er nu in gaan begeleiden en ondersteunen ipv dat het dadelijk misschien wel erger wordt en je er thuis ook problemen mee krijgt.
Mijn broer verhuist aankomende maandag voor de 10e keer.. Hij is vanaf zijn 12e onhandelbaar, maar mijn moeder wilde steeds een hand boven zijn hoofd blijven houden. En als je 18 bent geweest moet het uit jezelf komen en moet je zelf willen.. maarja probeer hem dat maar eens duidelijk te maken. Op dit moment is hij 22 heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis en is game verslaafd. Ik zeg absoluut niet dat het bij jullie zover gaat komen! Maar wat is er mis aan een school met kleinere klasjes waar ze veel meer aandacht besteden aan gedrag. Niets toch?