[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xmarijn

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:42

@WouterWesley, aw kei leuke foto mooie combi

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:46

@ wouterwesley : dankjee! en t is net een koppeltje die 2

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:46

xkimmieejj schreef:
Mloulou schreef:

Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!

hahahaha kan besteuk en grappig worden opzig als get goed gaat dan! Laat je wel fotos maken?? ik ben erg benieuwd:p

xx

Worden vast foto's gemaakt, zal er hier eentje (of twee) plaatsen ;-)

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:23

@Mloulou oh leuk ! ben ik ook wel benieuwd naar haha

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:34

@Lebeauty_ Wat een leukerd en dat dekje staat hem ook erg goed! :D
@paljaslaura Gaaf hoofdstel zeg!
@CoronaLime Mooie foto en die laarzen zijn ook echt <3
@Melissa1996 Respect voor je bijleespost! Netjes! Schattige Arko! Die vlechtjes <3
@ponyloveee Respect voor je bijleespost! Ik waardeer het echt dat iedereen dat nu doet. :D
@Wouterwesley Gave foto van jouw Haf! Lekker ook zo'n lebber van z'n vriendje in de wei. :')
@Pipvl Heerlijk zijn hoofd! <3 Ook een mooie bijleespost van jouw kant, Pip!
@riannezweeds Wat een leuke Haflinger zeg! Mooie foto!
@Chasey Wat een stoere combinatie zijn jullie! Erg gaaf!
@Melissa1996 Sientje ook lekker aan het vrijspringen. Vind ze dat leuk? Abby vind dat echt geen bal aan. :')
@riannezweeds Wat een knapperd is het zeg! Heerlijk zo'n bruingebakken kleurtje!
@Sita_ Wat heb je Nadia lekker aan het lopen zeg! Dat dekje maakt d'r ook zo lekker Barbie, heerlijk!
@Chasey Gaaf filmpje!
@Marlis Hahaha, Peep lekker aan het genieten van het rollen!
@IriSharlotte Wat oogt Rambo nog lekker jong zeg! Ik zag jullie topic trouwens, geniaal die bokfoto's! :')
@BOKTMANDYY Gave Bailey! :D
@SuperLiesje Hahaha, daar is de koningin der bijleesposts weer hoor! Wat schattig, zoveel enthousiasme bij een sprong! En die foto van jullie is gewoon cute! <3
@JastieHorse Wat leuk zo'n foto van jou en je mannen! En Neduah is echt knap! Heel grappig hoe licht.
@xkimmieejj Gefeliciteerd met de 2e plek! Leuke foto van Arma! Die is echt leuk geworden. :D
@Wouterwesley Leuke foto van jouw Hafje met een vriendje!

Abby en ik hebben nu een stuk of 5 keer les gehad en ik ben echt al heel erg tevreden. Aan onze galop valt nog veel te sleutelen, ik moet de hulpen beter leren zodat ze direct in de goede galop aanspringt en ook direct als ik het zeg.
Het gaat al veel beter want in het begin kon ik haar slechts iets van 40 meter in galop krijgen en in de bocht viel ze dan al weer terug. Nu kan ik gerust 3 rondjes galopperen en gister sprongen we direct aan in de goede galop (beide kanten). Helemaal trots op mijn meisje dus! :D

Ze hoorde wat, dus ze deed nog maar even of ze niet moe was.
Afbeelding

Maar stiekem was ze dat zeker wel.
Afbeelding

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:37

sorry effe niet geweest maar niet zo leuke wk en achter de rug
lichamelijk niet en met me zoon niet..
dus moet nog even op me gemak alle foto's terug kijken..

maar wil wel even deze delen

Afbeelding

riannezweeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:21

wat een geweldige knolies komen er langs!! wat mooi ook vooral! leuk man! bedankt voor de reacties ook!
@sita: wat een geweldige merrie heb je!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:41

Citaat:
@Melissa1996 Sientje ook lekker aan het vrijspringen. Vind ze dat leuk? Abby vind dat echt geen bal aan.

Als ze eenmaal gaat, dan stopt ze meer :D ze vind springen geweldig.

Even Crea bezig geweest..

Wat vinden jullie? (mijn bijleespost komt er weer aan :) )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 12-04-13 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:44

aaaah weer allemaal mooie haffie's <3 mijn ventje staat momenteel op vakantie tot woensdag :(

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:54

Melissa heb je dat zelf gedaan gaaf...

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:56

kiddokids schreef:
Melissa heb je dat zelf gedaan gaaf...

Kost even tijd maar dan heb je ook wat :D
Ik had wel een progamma, maar dat werkte niet echt mee, dus moest ik ze nog zelf verkleinen of vergroten, draaien enzovoort..

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:13

@peerappel : super leukbfotos ik vind abby echt een top haflinger!
@kiddokids : waauuw echt een super gaaf hoofdstel!!
@melissa1996 : waauuw ziet der gaaf ut meid :)

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 07:52

xkimmieejj schreef:
@peerappel : super leukbfotos ik vind abby echt een top haflinger!
@kiddokids : waauuw echt een super gaaf hoofdstel!!
@melissa1996 : waauuw ziet der gaaf ut meid :)

Thanks king heeft morgen een shoot dus was aan het stoeien met een bit

Alleen hij moet echt in bad zie die manen bleehhh

Ja erg gaaf Melissa. Ziet er Goed uit

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:38

WouterWesley: Leuk!! Heel veel plezier :)

PeerAppel: Haha wat een grapjas die Abby :D Super dat het lessen zo goed gaat!
Kiddokids: Sterkte!! Hopelijk geen al te ernstige dingen? Leuke foto weer van King, de knapperd!
Melissa1996: Gaaf die collage! Echt heel leuk gedaan :D

Volgens mij had ik deze foto nog niet met jullie gedeeld, mijn clown <3
Afbeelding

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:46

@kiddokids Mooi hoofdstel van King!
@Melissa1996 Wat leuk gedaan zeg! Je kan wel zien dat je er veel tijd in hebt gestoken, maar het resultaat is echt leuk! :D
@SuperLiesje Ja, ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat! Aaawwh, wat heeft Amando nog zo'n lief puppyhoofd! <3 Gaat het goed met beleren?
@xkimmieejj Aahh, thanks! :D

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:11

lief van je superliesje..
nou loop al maanden met een peesontsteking was er bijna vanaf ga je een avondje bingo spelen met wat mensen komt me collega nadat ze eindelijk een keer bingo had op me afstormt spring ze boven met de volle gewicht op me schouder |( 3 dagen later met die harde wind klapte me deur van me auto dicht boven tegen de achterkant zelfde schouder
dus ben weer terug bij af..
ben kapper van beroep nou lekker handig not

tweede is dat me zoon van 12 eerste jaars naar andere school moet vanwege gedragsproblemen..
iq hoog zat maar heeft add en zeg maar heel kort lontje..
dat komt nog effe rauw op je dak, is ook niet om de hoek
maar denk voor hem veel fijner. kleine klassen en beteren begeleiding.
dus ja pfff

morgen heb ik een shoot met king en wil graag ook rij foto's maar er moet wel een hulpteugel aan zo met me schouder.
volgende week zondag een wedstrijd dus ja effe bout allemaal

maar die Tong van jou haf.. dat doet de mijne vaak tijdens het rijden..

het is dus een halster hoofdstel maar wilde goud/koperen bit erbij.
hier loopt hij overigens het lekkerste op
heb wel een goldenbrass aleen de ringen rvs..

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:26

Beterschap met je schouder, kiddokids! En wat naar ook voor je zoontje, laten we dan maar hopen dat hij het op een nieuwe school wel leuk heeft!

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:14

@PeerAppel: aah super leuk dat het zo goed gaat !
@Melissa1996: leuke haf en collage, waar heb je de collage gemaakt?
@Kiddokids: Sterkte !! heel mooi hoofdstel
@SuperLiesje: aah die tong haha

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:49

@kiddokids: ik ken je gevoel.. maar dan vanuit de broertje-zusje kant om het zo maar ef te zeggen!

Ik denk dat je hier niet te veel over moet treuren. Tuurlijk het is effe wennen, ook voor je zoontje. Maar beter dat ze hem er nu in gaan begeleiden en ondersteunen ipv dat het dadelijk misschien wel erger wordt en je er thuis ook problemen mee krijgt.

Mijn broer verhuist aankomende maandag voor de 10e keer.. Hij is vanaf zijn 12e onhandelbaar, maar mijn moeder wilde steeds in hand boven zijn hoofd blijven houden. En als je 18 bent geweest moet het uit jezelf komen en moet je zelf willen.. maarja probeer hem dat maar eens duidelijk te maken. Op dit moment is hij 22 heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis en is game verslaafd. Ik zeg absoluut niet dat het bij jullie zover gaat komen! Maar wat is er mis aan een school met kleinere klasjes waar ze veel meer aandacht besteden aan gedrag. Niets toch? :)

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:49

@kiddokids: ik ken je gevoel.. maar dan vanuit de broertje-zusje kant om het zo maar ef te zeggen!

Ik denk dat je hier niet te veel over moet treuren. Tuurlijk het is effe wennen, ook voor je zoontje. Maar beter dat ze hem er nu in gaan begeleiden en ondersteunen ipv dat het dadelijk misschien wel erger wordt en je er thuis ook problemen mee krijgt.

Mijn broer verhuist aankomende maandag voor de 10e keer.. Hij is vanaf zijn 12e onhandelbaar, maar mijn moeder wilde steeds een hand boven zijn hoofd blijven houden. En als je 18 bent geweest moet het uit jezelf komen en moet je zelf willen.. maarja probeer hem dat maar eens duidelijk te maken. Op dit moment is hij 22 heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis en is game verslaafd. Ik zeg absoluut niet dat het bij jullie zover gaat komen! Maar wat is er mis aan een school met kleinere klasjes waar ze veel meer aandacht besteden aan gedrag. Niets toch? :)

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:42

hee hee lieve haflinger vriendenn! tijdje weg geweest veel gereageerd op andere en lang geen foto's gepost maar heb nu dan toch eindelijk foto's

Ze staat sinds vandaag weer lekker bloot op de wei en is hengstig dus heeft een boel fans :=
Afbeelding
Ze stonden achter in de wei en toen ik haar eruit haalde kwamen ze opeens aan galloperen

en hier lekker bloot :j
Afbeelding

Zal vanaf nu weer meedoen!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 22:33

stvieee schreef:

Mijn broer verhuist aankomende maandag voor de 10e keer.. Hij is vanaf zijn 12e onhandelbaar, maar mijn moeder wilde steeds een hand boven zijn hoofd blijven houden. En als je 18 bent geweest moet het uit jezelf komen en moet je zelf willen.. maarja probeer hem dat maar eens duidelijk te maken. Op dit moment is hij 22 heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis en is game verslaafd. Ik zeg absoluut niet dat het bij jullie zover gaat komen! Maar wat is er mis aan een school met kleinere klasjes waar ze veel meer aandacht besteden aan gedrag. Niets toch? :)

thanks dames..
ja idd gelijk stvieee. het is de zelfde idee opleiding alleen kleinere klassen en ze kunnen meer begeleiding geven.
het is niet alleen mijn zoon zijn er meer in de klas. maar voor hem gewoon geen fijne omgeving.
gaat goed met hem en we gaan naar 2 scholen kijken
maar vind het zelf nogal heftig en het slaat idd meteen op me schouder problemen
ben verschikkelijk emo en vanacht al om 3uur wakker.
dus ga nu naar me bedje.
heftig van je broer.. en zijn leeftijd is vergeleken met die van mijn zoon moeilijker te sturen.
succes met je broer is ook geen pretje voor jou meid..

paardje lief staat schoon op stal heeft morgen een shoot.

Afbeelding
Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 22:58

Ideaal zo met de fohn! :))

Willow vandaag tijdens SGW Westerbork..
Afbeelding[/quote]

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:47

@littlesannie : Leuke foto's :)

@kiddokids : ik heb echt respect voor je dat je toch probeert door te gaan! ik hoop dat je zoontje het goed zal hebben op de andere school! en geloof me alles komt echt wel goed op een dag!! maar vanuit mij Respect!!

@Sita_ : wauuw gave foto!!

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:00

Ik heb nu even de tijd dus zal even reageren op de foto's op deze pagina :j

@PeerAppel wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Wat heeft abby eigenlijk een aparte kleur! mooie donkere manen en vacht, wauw!

@KiddoKids Wat naar zeg, heel erg veel sterkte met je schouder hoop dat het snel over is en je weer lekker aan het werk kan! Voor je zoontje zal het denk ik nu even moeilijk zijn om zijn vrienden achter te laten maar hij krijgt het vast en zeker op zijn nieuwe school ook erg naar zijn zin!

@Melissa1996 wow daar ben je vast lang mee bezig geweest! mooi zeg!

@SuperLiesje zo baasje zo paard hahaha :=

@Kiddokids, wat leuk met dat hartje!!! ik wilde dat ook heel graag maar pony lief is als de doods voor scheerapparaten etc. (wilde het hartje uit de vacht laten scheren.) om haar nu een praam om te doen of te verdoven voor alleen maar zo'n hartje zou ik een beetje egoïstisch vinden van mezelf :=

@Sita_ wauw zeg wat een mooitje! wat een lief koppie zit erop <3