Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:32

Haha precies.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:34

Gefeliciteerd met Floor! :D Wij zijn blij voor je hoor, nogmaals, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als zij het is voor jou, dan moet je haar niet laten lopen!

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:36

Dank je wel Sita! Vanaf 30 november staat ze dichter bij! Nu staat ze nog bij de eigenaresse (40 km rijden enkele reis...) dus dan is ze echt mijn paardje! Thanks!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:37

Gefeliciteerd! Wat super dat je zo'n goed klik met Floor hebt! Ik vind jullie een prima combinatie en hoop dat je lekker van haar kan gaan genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:38

Gefeliciteerd :)

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:50

Dank jullie wel!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:54

Yvank, gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Floortjechar, ook gefeliciteerd!

Vandaag heb ik bri eens even flink achterna gezeten, want we hadden toch het idee dat ze een beetje
misbruik maakte van de situatie... Nou we gingen echt snoeihard de bak door! Maar ze kon het dus wel
gewoon... ook al lag ik bijna in het zand haha :+ Dus ga der nu proberen echt aan het werk te krijgen
en kijken hoe het dan verder gaat, en natuurlijk nog een weekje geduld nog voor de bloed uitslag.

Heb nog even Barbie spam :D heb even een jaar overzichtje gemaakt

[EJL-ITP] Briala alias Barbie, top begin, met een minder einde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:11

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:44

Suus: je profiel ziet er weel nice uit! :) tof filmpje, asra doet het echt super vooral voor de eerste keer zo met niks. Die van mij gaat als ik dan in galop wil met de kop tussen de benen en heel snel omdraaien haha

Elpatcho: heerlijk dat je samen met je moeder van de paarden kunt genieten en op vakantie samen!!

Floortjechar: welkom, en gefeliciteerd met je nieue aanwinst! fijn dat je eindelijk de knoop voor jezelf hebt kunnen doorhakken *\o/*

Viet: lekker gelest! leuke foto`s van jou hafjes voorbij zien komen, taar is knap :~ en lot kan je echt verliefd op worden volgens mij die ziet er zo schattig uit!

Yvank:super dat het zo goed ging met jullie kur. Mooie rijlaarzen heb je aan en leuke sponsor heb jij! *D

Zal zo jullie topics nog bekijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 01:21

Dankje :) woensdag ga ik nieuwe laarzen laten aanmeten :') moet natuurlijk wel bruine he voor normale wedstrijden :))

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 01:28

Haha weet je al wat je gaat nemen?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 07:26

Floor, gefeliciteerd met je haflinger-aanwinst! :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 07:31

Gefeliciteerd, leuk hoor je eigen blondie.

Zo we gaan maar weer aan het werk vandaag, vent was gisteren ziek en ik ben bang dat ik me ook niet 100% voel

Vanavond springles met Mando maar even aanzien of ik niet afmeld....

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 09:34

Beterschap! Rustig aan doen he, wie weet voel je je dan in de loop van de dag wat beter :)

'k Ben ook op m'n werk nu, niet echt zin... Neig er naar om bokt af te zoeken naar passende dekens voor Floortje.. Maar denk niet dat de baas dat leuk zal vinden hihi.
Werkse allemaal vandaag, of succes op school of geniet van je vrije dag etc etc etc.

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:01

Dames mag ik jullie om advies vragen?
Ik had een zweetdeken voor Floor gekocht (185), alleen hij zit heel vreemd...:
Zit qua hals-kont lengte goed... maar over de rug is hij te kort (Buik is duidelijk te zien)..
Zou ik dan een 195 moeten hebben?! Die worden toch ook qua afstand Hals-kont nóg langer?

Alvast bedankt!

Oja: De eigenaresse zegt dat ze altijd 185 gebruikte... maar floor mag van mij wel wat meer spek krijgen, dus ik neig naar de 195..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:03

Met 195 kan hij wel te lang worden over de kont. :j
Het is per merk verschillend, dus dan zou je eens naar een ander merk kunnen kijken :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:04

Goeiemorgen. Heb alles gelezen, is niet echt veel blijven hangen helaas. Komt door een lichte hersenschudding die ik heb opgelopen toen ik van Marissa viel afgelopen zaterdag. We waren aan het galopperen in het bos toen ze ineens een noodstop maakte die ik dus niet verwacht had. En ja daar lag ik, terwijl Marissa er dus vandoor ging. Gelijk mn vriend gebeld en die kwam ook gelijk. Er schijnt iemand Marissa gevangen te hebben en weer aan mij gegeven, maar dat gedeelte ben ik dus helemaal kwijt. Ik weet wel dat ik uiteindelijkk weer op Marissa zit en bijna weer terug ben op de boerderij met mn vriend ernaast in de auto. Maar wie haar gevangen heeft en waar dat geweest is, geen idee. Hoe ik er opgeklommen ben, geen idee. Ben savonds naar de HAP geweest en dus een lichte hersenschudding en een tussenwervel in mn rug heeft een klap gehad. Dus nu rustig aan, heb toch een spierpijn! Kon bijna niet uit bed komen vanmorgen. Gelukkig zei mn baas ook: Doe maar rustig aan. Dus zo Marissa maar ff voeren, als ik in beweging kan komen. Ik doe het heel rustig aan en zie wel hoe de dag loopt. Zo balen dit, voor het eerst dat ik er vanaf gevallen ben. En dat in de 5 jaar dat ik haar heb. Ze had wel in de gaten dat er wat was gebeurd, ze was zo kunffelig gister, en dat is ze dus nooit. Dus ze is wel lief voor me.

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:06

Zo! Doe maar rustig aan. Beterschap!

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:07

Amanda schreef:
Met 195 kan hij wel te lang worden over de kont. :j
Het is per merk verschillend, dus dan zou je eens naar een ander merk kunnen kijken :j

Oke, dan probeer ik toch nog een keer 185.. Thanks voor je advies! :)

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:32

Siersma: beterschap!
Floortjechar, zou idd een ander merk proberen, grote kans dat die dan wel goed zit.

Ik zit op school, hele dag colleges vandaag. Net het nieuws gekregen van de stal waar ik was kijken dat ik mag komen :D Zo blij mee nu kan ik Storm scheren en niet meer half uur rijden naar de bak :D

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:47

Beterschap siersma!!

Ik ben ook aan het werk, hoef deze week maar 3 daagjes ipv 5 maar t viel vanmorgen toch weer tegen toen ik eruit moest! Hihi

Vanaaf maar weer op bri kijken hoe ze zich voelt, gister weer goed op hol gegaan, dacht zelfs even dat ik zou gaan vliegen haha :+

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:39

Zo te lezen ben ik niet de enige die brokken heeft gemaakt; beterschap!

Ik wilde gister een rustig buitenritje maken, Nikita dus niet. Was er op een gegeven moment al af gesprongen omdat ze zo heet werd en ik weet dat als ze dan explodeerd ik er niet op blijf zitten. Na wat ernaast te hebben gewandeld was ze wat rustiger dus ik er weer op. Ging goed tot ik wilde draven, ze wilde heel hard dus ik afremmen en toen explodeerde ze. Ik viel gelukkig in de berm en dacht nog 'teugels vasthouden!', dat heb ik gedaan maar nu heb ik mijn ringvinger gebroken(bovenste kootje). #)
Heb verdorie zondag eindelijk weer eens een officiele wedstrijd, dus hoop dat ik nog teugels vast kan houden..

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:47

Damn... dames wat zijn jullie toch brokkepilootjes!
Beterschap/Sterkte allemaal!

Ik ga vanmiddag weer naar Floor, buitenrit... benieuwd of ze ook fris is, maak ik dat gelijk mee. Ze is wel enorm hengstig.....

Doen jullie allemaal kalm aan! :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:56

Ik ga mijn best doen, heb vanavond weer springles.... hoop dat het springles is en geen vliegles _O-

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:58

Beterschap! Brokkenpilootjes! :(:)

Vanmorgen heeft onze bijrijdster Pronkdame en Willy gereden.
Ikzelf heb op een slakkentempo de stallen gemest, want barst weer van de pijn in mn rug. Ga vanmiddag ook niet te veel gekke toeren uithalen :o
Vanavond na t eten komen de andere 2 verzorgmeisjes nog een beetje poetsen en dan staan straks alle paardjes weer netjes verzorgt op stal :)