Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. die dacht zeker vandaag weer te moeten huppelen.
.
. Maar als een van de twee eerder weg gaat, dan wordt de ander toch wel onrustig. Ze hebben de staleigenaar al zo gek gekregen dat ze samen van en naar de paddock of stal mogen lopen.
(niet zo een goede kwaliteit foto, maar het idee is duidelijk)
kinel schreef:@maureen: hoezo slijmen bij de stalbaas. wel leuk dat hij al een maatje heeft.
en ja wat het vroege betreft , ik vind dat als je beesten hebt dat je er ook voor ze meot zijn en aangezien dat ik niemand heb die ze voor mij buiten zet doe ik het lekker zelf. heb eigen wei. nou ja bijna eigen.
en ik vind het heerlijk om lekker vroeg naar de hei te gaan. even genieten van de rust. door de weeks gaat mijn man en zorg ik dat onze meid naar school komt. als hij moet werken gaan ze ook la om half 7 naar buiten. in weekend dus iets later.
. moet toch beter gaan lezen welke naam erbij staat.
. Heb echter nog nooit in mijn leven op een sulky gezeten.
. Harry even geborsteld en aan de slag gegaan.
.
.
wat kan storm lekker bokken :p
_sab_ schreef:Dus Harry kwam overeind met een enorm zuur gezicht. De oefening afgemaakt en daarna moesten we een volte maken.
Toen dacht Harry doe het even lekker zelf! En weigerde, ik hem aangemoedigd, toen kwam hij met zijn voorbenen van de grond.
Weliswaar maar een paar centimeter, maar ik was toch even onder de indruk, dit heeft hij nog nooit bij mij gedaan.
Hierdoor was ik even afgeleid, waardoor ik met mijn lichaamstaal en aanwijzingen verwarrende instructie gaf aan Har. Dus kwam hij nog twee keer omhoog.
Mijn instructrice nam het even over om voor te doen hoe ik het moest oppakken.
Harry ook bij haar nog even in protest, omhoog komen en later nog een bok en toen was het klaar.
Ik weer aan de slag en toen ging het goed. Meneer was schijnbaar zuur over het niet mogen rollen en door de kou wat ...