Leuke foto's van Famke Nette rijfoto Marlis Wat kijkt Beau schattig!
@Bitje: Ja maar die van mij kan niet steigeren op commando en kan dat daarin niet misbruiken Wolder is gewoon draak 1e klas, en hij had last van honden die hem aanvielen waarbij hij terug in de aanval ging.
lieskehh
Geplaatst: 05-04-12 11:33
Super mooie foto bitje !!
BarbaravdW
Geplaatst: 05-04-12 11:55
Korte bijleespost, ik ben fanatiek meekijker maar reageren zit er nog niet zo in, sorry! Ik vind het super om de ontwikkeling van de paardjes hier te zien, vooral de paardjes die vaak hier ITP staan natuurlijk. Leuk!!
Bitje, leuke foto! jij staat er zelf ook knappies op! Peeps lekker aan t lopen en kyra lekker kind zijn, goed om te zien! Silkaay, die onderste foto, dat lipje!! Nebu staat er ook mooi bij, gaaf zo zonder zadel! Wolder als draak, geweldig!
Gisteren gespeeld met de bal in de longeerbak. Aron is ontzettend smerig, maar ja, regen en rollen... ik heb t maar zo gelaten, droogt wel weer op en voor het los spelen hoeft ie niet schoon te zijn, nietwaar!
Mijn knappe Aron met de bal op zn billen!
en een actieshot... hij was niet onder de indruk van de bal dus die rolden we hem voor de voeten, hier maakt hij een hups om er omheen/overheen te komen.
Leuke & grappige foto van Aron! Regen? Hier scheen gisteren de zon ! Mooie foto's van Taar, zo te zien rij je in het bruin op wedstrijd. Bij welke vereniging zit je?
Nee niet echt he haha, eerst 4 weken mijn rug, toen Storm kreupel voor een week of 3 en nu dit weer. Ach gaat wel weer over, maar baal er wel van.
FFJill
Geplaatst: 05-04-12 22:53
Knappe peeps en kyra! _bitje_ Die kleur Aron is ook leuk, heb bij ons een ruin staan, ook een lichte, & ook Aron!:D Viet, KNAP! Marlis, haha ik heb ook zo'n foto gelijk de eerste, zo grappig! Nessie, mooie haflinger!! haha dat snoetje! Mrijk, die eerste foto is 'goud' waard echt mooi!
Hier Veertje weeral Ik moest en zou een wit touwhalster maken :'D
spreekt voor zich
Silkaay
Geplaatst: 06-04-12 01:26
En ook ik post nog enkele Famke foto's van vandaag!
@ wendy1987 ; Wat een lief koppie heeft Kayenne @ Ympi ; Leuke fotos, die eerste is lief @ horsii ; Dat ziet er goed uit! @ Nessie ; Knappe wolder @ MalaQ ; hihi grappige foto! @ kiddokids ; Leuke haf! @ Fee_ ; Ziet er goed uit met ginger, leuk ook dat blauwe @ Maestroox3 ; Dat is zeker een knapperd! @ _Bitje_ ; prachtige foto van Beau!
Pagina 48
@ argonghost ; Mooi koppie! @ Nessie ; Haha die eerste foto! prachtige haf is het @ Maestroox3 ; Dat ziet er gaaf uit @ Marlis ; De mooie hafjes! @ Silkaay ; hihi dat lipje op die 2e foto, geniaal @ _Bitje_ ; Mooie foto van jullie beiden!
Pagina 49 ;
@ BarbaravB ; Haha leuke foto die tweede! @ Viet ; Knappe haf zeg, je hebt 'm netjes aan het lopen @ Marlis ; Leuke fotos @ Nessie ; Prachtige foto's! @ Mrijk ; Mooi die eerste foto @ Veerlebeest ; Leuke veerle! @ Silkaay ; Famke is zo gaaf!