Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjemira schreef:Hallo Josien, ohhhh wat is ze knap zeg, ik had stiekem al in je profiel gekekenwelkom en we zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen ook, wat is de AdB methode?? goed zeg nu al winstpunten super.

Wou dat ze zo liep onder het zadel. Lekker voorwaarts. Fijn over de benen en redelijk over de rug, Niet perfect natuurlijk maar ik vond het heerlijk om te zien hoe vrolijk ze aan het werk was. Hierdoor ook niet te lang doorgegaan.

Eigenwijze dame had nog een suikerbiet gepikt haha.
Sjemira schreef:Marga en Azkaban:
============
Vandaag ging helaas de trainingsles niet door, ik heb wel wat anders voor jullie........ Jullie mogen raden wat het is........ Is het een Haflinger of een Arabier......? Is het een Ruin of een Hengst ..............?
Veel plezier met kijken.................. LET OP HET 2E GEDEELTE IS HET LEUKST![]()
![]()
Had verwacht dat ze op papa's naam zou komen, omdat zij haar ook betaald hebben, hier graag geen commentaar op, ik weet dat ik geluk heb met m'n ouders en mijn thuis en ben ze daar ook heel erg dankbaar voor! 
). Hebben lekker gesprongen, paardje deed het super, ik moet nog best wel veel oefenen, maar na een sprong of drie lukte het me toch weer om de afstanden wat in te schatten en ging het erg goed. Hebben uiteindelijk ongeveer 50 cm gesprongen, wat voor mij echt wel voldoende is, foto's volgen nog (en er zijn ook filmpjes maar daarop hoor je me zo grappi giechelen enz...
).
maar dat maakte mij niet uit het is echt zon lieferd.
Komt vast wel goed zo, lekker ervaring op laten doen met je instructrice. Vind wel dat ze 'm heeel kort houd waardoor 'ie echt in een knik loopt met z'n hals. Maar goed, ik snap het ook wel weer als ze bang is dat 'ie er anders vandoor gaat.