Onze kat komt al de hele dag niet, normaal komt die minstens 3 x om eten vragen maar hij komt niet als we roepen niks enhij komt normaal altijd als die je fiets hoor of de auto maar ook niet.. Weglopen is niks voor hem.. :S
Ik ben jaloers op je lange voorpluk Peeps der voorpluk wil niet verder groeien haha
mag wel een stuk hebben hoor, bij dream groeit het gewoon te snel, niet leuk meer. er staat nog een haf bij ons op stal die heeft ook dat snellere haargroei nou die heeft een manen! langer dan 1 meter, alleen bijna geen voorpluk, gelukkig heeft dream beide langer!
ehmm dit weekend kan ik zelf ook niet, 18e of 19e gaat wel lukken denk zoek ik even een slachttoffer op stal die mee gaat haha denk dat ik wel weet wie mee wil, ook een meisje met een leuke haf haha.
en het weer moet ook een beetje mee zitten lijkt me gezellig
Jeeee, ik heb de baas gespot, KNUFFELTIJDDD!!! Ook grote meisjes houden van knuffeltijd verrekt handig een beeb als schuurpaal Bah, ik wordt chagrijnig van die rotvliegen Kijk eens hoe groot en stoer ik al ben, ik heb al paardenvriendjes!! Mijn 2 knappe gouden kanjers Peeps is te dik op dit moment, vinden jullie der heeeeeeel veel te dik of valt het nog mee? Ze krijgt geen extras(alleen gras en een kwart schep merriebrok en veel beweging)
Jep Kon ook niks doen, kyra blijft nog niet alleen in eht land dan komt ze door de draden met stroom heen. Op stal als peeps werkt gaat wel goed maar dan moet ze wel in de gaten gehouden worden maar ik was alleen vandaag dus verplicht vrij.
nts19
Geplaatst: 03-06-11 19:40
peeps heeft gewoon een lekker grasbuikie goed vol eten voor de winter haha!
pff 7 uur was ik pas thuis van werk, en werd vanochtend om 10 over 8 wakker gebeld waar ben je? uh ja op bed! shiiiit verslapen! moest 8 uur beginnen. gelijk een rot dag! het was druk, iedereen was sago, en ik was nummer 1 erin!