Gefeliciteerd Suus_elviera!!! Dat is best snel zeg! Of was het al langer geleden gepland? Al een mooie trouwjurk uitgezocht?
Pfff jeetje wat een tante heb jij shantalufyou! Balen dat je dan op dezelfde stal staat, kun je dr ook niet bepaald ontlopen..
Lisa weer een leuk filmpje gemaakt!
Ik hoef straks maar 20 minuutjes naar stal te fietsen en hopelijk binnen een paar maanden maar een paar meter lopen
Peeps ook al bijna verhuizen, leuk! Kunnen jullie ook weer lekker aan het werk! Hier in de buurt heb je overigens ook wel stallen waar ze €300,- vragen! Dan heb je ook wel alles wat je maar wenst. Ach als Katja maar gelukkig is en er in ieder geval een verlichte buitenbak is ben ik tevreden
horsii; ja echt geweldig, heeeerlyk met zulk weer ! af en toe is tie zo gek als een deur en duikt ie ineens de bosjes in haha. hij is natuurlyk ook pas 4 x buiten geweest ofzo.. Hoop echt voor jullie dat het snel over is ! ken je ook weeer lekker naaar buiten op je nieuwe stalletje !
Ja, zal peepsie wel weer lekker vinden. Reed tot 6 weken geleden nog elke dag buiten zonder zadeltje, echt lekker. Had toen namelijk nog geen passend zadel.
Dei streken zal die wel uit blijvenhalen, haf eigen. Peeps kan ook opeens ergens heen duiken haha.
hihi dat vind ik juist wel wat hebben die haflinger streken haha, wij rijden nu ook nog steeds zonder zadel want de eigenaar heeft het zadel verkocht haha is wel lachen allemaal, succes met je rondje lopen!
horsii
Geplaatst: 28-07-10 19:09
Ben ik weeerr!! pups heeft lekker gespeeld met andere hondjes
echt he, iedereen is op vakantie. weet iemand misschien een leuk ponykamp want ik wil met cup & een vriendin en haar hafje volgend jaar op ponykamp maar misschien weten jullie nog iets leuks ergens ?
Stalprijzen.. Bij de pension stallen betaal je rond de 150.. particulier durf ik niet te zeggen..
Vanmiddag weer bij pien geweest Heb wat oefeningen gekregen om met Balou te gaan doen (grondwerk) nog ff gereden met Arash en de anderen gepoetst
Joelle1996
Geplaatst: 28-07-10 20:51
wat een gaaf filmpje lisa *ben net terug van shanta wat ze nou weer gedaan heeft... AL MIJN HALSTERTOUWEN KAPOT GETROKKEN nou die ga ik dus nooit met een touhalster om laten lopen
mijn tante is mijn tante niet meer mijn oom is gescheiden ze hebben ruzie gehad en willen elkaar nooit meer zien en nu MOET shanta van mijn oom naar een andere stalling