'De nummering (siem 1, siem 2 etc) geeft niet de volgorde in de stallen weer. Er worden vrijdagmiddag stalkaarten in de stallen opgehangen waarop uw naam, de naam van het paard en uw mobiel telefoonnummer geschreven zijn'
De Siem zijn de grote stallen? Dat zou wel fijn zijn, want daar zijn waterbakjes toch? (lui, i know Maar ik heb ook een knol die het grappig vind om te poedersuiker met wateremmers )
uuhm nee volgens mij zijn er geen drinkbakjes in de Siem...
Elmars_Floor
Geplaatst: 01-09-10 12:37
Ik ben zover ik weet (i.v.m oproepbasis werk) ook aanwezig. Voor bokker melody93 ben ik de volgende tijden aan het fotograveren daarnaast heb ik nog tijd zat! Dressuur: 12.36 Rijden bestgaand: 13.10 Springen: 14.03 Vaardigheid: ? geen tijden van bekend.
Hey! Ik rijd ook om 13:10 bestgaand, dus als je wilt (en ik snap volledig als je je wilt concentreren op het fotograferen van je vriendin ), kun je misschien mij ook op de foto zetten?
Succubi
Geplaatst: 01-09-10 13:13
Nou, een stal overdag kan ik denk ik wel vergeten Ik sta voor de avond iig in een Siem stal
@Sita: Wat lief! Ik heb tussen 10uur en 12uur een gat zitten. (dressuur om 9:48 en om 12:10 bestgaand) En idd na 12en ben ik ook alleen maar op het paard te vinden . Misschien dat ik bestgaand af ga zeggen, dat is ook net voor het springen en anders zou het veel te zwaar voor d'r kunnen worden. (willen geen ongelukken met het springen).