Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Vandaag had ik mn eerste les, het ging heel goed en Wenner was heel braaf en werkt echt heel hard! Super leuk dus
Hinke schreef:Citaat:Vandaag had ik mn eerste les, het ging heel goed en Wenner was heel braaf en werkt echt heel hard! Super leuk dus
LeukIs hij braver dan je oude haflinger?
Ik wil ook ooit eens met ankie naar de verenigingslessen. Denk dat ze daar nu wel mak genoeg voor is, maar volgens mij houd ze dat helemaal niet vol, een heel uur dressuren, en dan ook nog een half uur er heen lopen en een half uur terug..
Madeira: leuk dekje!! En ach zo erg zijn die punten toch niet? Je rijdt voor je plezier en toch niet om zo hoog mogelijk te scoren op een dressuurwedstrijd?
@hiphopje: leukWas het ook de eerste keer dat je haflinger een buitenrit heeft gemaakt of was het de eerste keer voor jezelf?
Ik ga ankie haar staart straks afknippen, hij is zo goor! Ik zit er over na te denken hem tot aan het spronggewricht af te knippen, maar volgens mij ziet dat er heel gek uit.
angelabailey schreef:Mooie foto's dat dekje wil ik ook
Vandaag les gehad ging opzich wel goed
ohja ik ben altijd zo zenuwachtig met een buitenrit daarom ga ik ook nooitik durf eigenlijk ook niet
beetje een trauma.
Alleen wil ik er eigenlijk wel vanaf