Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Judibo schreef:Ik reed ook weleens zonder cap toen ik nog western reedNu dus écht niet meer
Vroegah, ben ik 1 x van een fjord afgeknald. Zat ik zonder zadel op, even uitstappen...........
En daar lig je dan met je kop op een trekhaak (stond vlak naast de bak) en je knie in de prak over de rand van het hek heen
Zware hersenschudding, dikke snee in m'n kop, mijn kniebanden gescheurd en mijn meniscus in 2en....
....15 jaar en eigenwijs.....
....2 weken later begon de schoolvakantie en racette ik weer over het strand op Ameland.....
..... op een fjord
Babsie_Flash schreef:Rolf houdt het niet meer...
Sanchowtju schreef:ik had dus wedstrijd vandaag (onofficieel) maar we hebben een puntje gehaalt210 is winstpunt en we hadden 217
![]()
alleen gingen we wel erg hardstond ook een aantal keer 'onrustig' bij
![]()
me nichtje had jammer genoeg geen punt
knabbelgirl schreef:Sanchowtju schreef:ik had dus wedstrijd vandaag (onofficieel) maar we hebben een puntje gehaalt210 is winstpunt en we hadden 217
![]()
alleen gingen we wel erg hardstond ook een aantal keer 'onrustig' bij
![]()
me nichtje had jammer genoeg geen punt
super<et wie?
Roma_4ever schreef:meiden ik ga Doeien nou niet te snel gaan he want moet ook nog alles uploaden maar dat doe ik morgen
Roma_4ever schreef:meiden ik ga Doeien nou niet te snel gaan he want moet ook nog alles uploaden maar dat doe ik morgen
Jasia schreef:neeeee Yv, nog maar 20 page's!!!
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:meiden ik ga Doeien nou niet te snel gaan he want moet ook nog alles uploaden maar dat doe ik morgen
Maar... dat kan niet! Het topic gaat zo vol!!!