HAFxGEK schreef:Ik wil trouwens heel graag dat vanavond het nieuwe topic komt want morgenavond ben ik volgens mij bij m'n zus
Ik ook!!! Morgenavond ga ik uit eten, dus dan kan ik het nieuwe topic niet plaatsen!!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Ik wil trouwens heel graag dat vanavond het nieuwe topic komt want morgenavond ben ik volgens mij bij m'n zus
Naomi_Haffie schreef:bne er weer
HAFxGEK schreef:ik ben even m'n dekje wassen, ga even een foto maken hoe vies die is
Naomi_Haffie schreef:dan moeten we heeeeeeeeeeeeeeeeel hard doorlullen
Naomi_Haffie schreef:gitt , moet jij ook aan bellen ? .. met de folders ?
Naomi_Haffie schreef:gewooon; wij hebben geen kaartje ervoor.. maar moeten wel aan bellen
HAFxGEK schreef:Voor
(links zie je mijn geweldige pantoffels)
en Na![]()
zo was ik mijn dekjes als ze erg vies zijn
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:gewooon; wij hebben geen kaartje ervoor.. maar moeten wel aan bellen
bij wat zit je dan?? Das ook raar dan dat je geen kaarte krijgt, dan kan iedereen wel aanbellen en zeggen, ja ik bezorg uw krant en wens u fijne feestdagen
Naomi_Haffie schreef:wij moeten die folders dan ook geven doos;
ik weet niet waarbij ik zit..
is mooi dekje jh !
HAFxGEK schreef:Wentos schreef:Dat kan ook nog zo gitta.. Wordt ie wel schoon van
Ja, scrubben met een afwas - en tandenborstel
knabbelgirl schreef:aangezien degene waarvan ik niet wil dat die hem leest er maar over door blijft zeiken zet ik hem maar op bokt
Hoi Emma,
Hier de reading met Katie.
Pittige dame, sterk karaktertje, maar zo verschrikkelijk onzeker soms, dat Katie soms dingen kan doen waar ze zelf geen controle over heeft, het zijn eigenlijke emotionele uitbarstingen die eruit komen en Katie weet soms met zichzelf geen raad, laat staan dat jij haar begrijpt..
Geen makkelijk dametje in ieder geval, zeker niet om te begrijpen, ze heeft wat gesloten deurtjes en er zijn wat dingetjes vanuit haar verleden die ze geen plaatsje heeft kunnen geven.
Ten eerste krijg ik veel mensen door vanuit haar verleden die iets met haar hebben "geprobeerd", maar dat is niet gelukt... ik zie veel valpartijen van Katie en ik krijg vanuit Katie ook echt frustratie door als het om ruiters gaat, iets is er niet goed gegaan tijdens het inrijden/ beleren... Volgens mij heeft ze de juiste kneepjes niet goed geleerd, waardoor ze eigenlijk niet goed is aangereden en ik zie ook echt een vrij lange periode van stil staan bij haar, zeker wel een paar jaar... op een wei, met andere koudbloedige rassen, ik krijg ook shetlanders te zien... Waarschijnlijk heeft ze daar ook een veulen gehad, ik krijg dit wel te zien bij haar.
Verkeerde omgang met mensen, veel "ongelukjes" en het dan maar weer opgeven en doorverkopen, zo is het leven van Katie geweest, totdat ze ergens terecht is gekomen waar ze een poosje werkloos heeft gestaan... Van daaruit zie ik haar weer naar handelaren gaan en het zou kunnen zijn dat zij van daaruit bij jou terecht is gekomen...
Katie heeft ontzettend veel moeite met het vertrouwen van mensen, mensen zijn niet aardig, begrijpen haar niet en dus sluit ze zich af voor deze wezens, al moet ik wel zeggen dat ze voor jou nu toch wel vrij open staat, ze doet haar best voor je en ze voelt dit andersom van jou kant uit ook, vandaar dat ze voor jou wel wil werken, al lijkt ze toch nog wel wat uitbarstingen te hebben af en toe. De uitbarstingen die ze heeft zijn heftig en ik krijg hierbij ook door dat zij dan compleet de controle verliest, een bord voor haar "kop" krijgt en niet meer weet wat ze doet, eigenlijk breekt er een soort paniek uit... ik heb de indruk dat ze hierin best gevaarlijke dingen kan doen..
Wat betreft haar gezondheid... veel emoties dus, last met hormonen en veel spanning krijg ik door. Is zij wel eens stijf in haar lichaam, alsof ze verkrampt?? Hou goed haar spieren in de gaten, ik heb het idee dat hier een groot probleem zit..
Ziek vind ik haar niet aanvoelen, wel wat verzuurd, ik weet eigenlijk niet goed waar dit vandaan moet komen... kan allerlei oorzaken hebben... maag, maar daar voel ik ook niets aan, nieren, maar dan moet het paard zich ziek voelen en wat overbelasting... dit laatste zou een optie kunnen zijn... Misschien door te veel spanning op de spieren van het werken of van stress dat ze toch een soort verzuring krijgt op haar lijf... Hou het eventjes in de gaten.. Ik heb hier namelijk geen zekerheid over..
Ze is best hard voor zichzelf en laat liever niet haar zwakke plekken zien, zodat ze toch doorloopt en je eigenlijk weinig merkt aan haar dan dat ze "niet lekker loopt" of "niet lekker in haar vel zit".
Laat dit paard wat meer los met rijden, zodat ze zelf kan bepalen hoe zij zelf het lekkerste loopt en zich kan ontspannen, van daaruit kun je gaan uitbreiden en uitbouwen, Katie kan zelf best goed aangeven hoe of wat, probeer goed naar haar te luisteren op dat gebied. Heb ook wat meer geduld met haar, soms ben je iets te perfectionistisch en te snel voor haar, Katie heeft best moeite om haar lichaam te gebruiken vanwege haar bouw, probeer ook hier rekening mee te houden.
Verder lijkt ze op 1 kant echt vast te zitten, is er iets met haar mond aan de hand? Heeft zij een scheve mond of kaak of mankeert er iets aan haar gebit misschien, ik krijg hierbij de rechterkant door, die is niet recht op haar mond, ik kan het niet anders uitleggen.. is zij hierop gevallen misschien, waardoor ze iets heeft overgehouden? Of is er iets met haar hoofd gebeurd waardoor dit scheef is gaan trekken?
Verder ga ik even je vragenlijstje af, voordat ik iets vergeet..
De stal en omgeving is prima voor haar, ze wil wel graag naar buiten, ik weet niet of dit gebeurd nu, ze heeft toch wel veel beweging nodig...
Het verleden... ja, daar is wel het een en ander in gebeurd, ik heb het hierboven al geschreven, te veel mee gerommeld..., niet eerlijk mee omgegaan...
Het werken is voor Katie geen probleem, maar ga haar niet overvragen... ga geen dingen doen waar ze niet aan kan voldoen... haar lichaam heeft beperkingen en ze geeft zelf aan tot hoever je kunt gaan... ik heb het idee dat je al ver aan je limiet zit..
Katie is niet ongelukkig, zeker niet... voelt zich wel goed nu, dat is altijd wel anders geweest.
Lichaam en psyche heb ik ook al gehad...
Katie staat wel open voor je, maar heeft wel erg aan je moeten wennen, ik denk dat dit wederzijds was... als je meer met haar op de grond ging doen, zou jullie band sterker worden, die kan in mijn ogen wel iets beter... maar hier kun je iets aan doen... NH, ik zou het in die hoek zoeken.
Wat Katie verlangt van haar ruiter is dat zij eerlijk behandelt wordt, en dat je haar begrijpt... als je dit goed kunt aanvoelen, zul je zien dat wat je geeft, altijd weer terugkrijgt van haar...
Het is geen makkelijk paardje, maar geen slechte bedoelingen in de zin...
Als er verder nog vragen zijn, hoor ik ze graag.
Gr. Nancy
biancailona schreef:leuk joh, al die readings, ik heb er eentje van ilona, vier en half kantje langheel interessant
Naomi_Haffie schreef:zo heb weer wta dingen te koop gezet !
_karin_ schreef:Ik vind die readings zó fascinerend! weet niet of ik ze wel of niet moet geloven, maar zou het wel erg graag willen geloven. Nieuwsgierigheid steekt de kop op.![]()
Kapperbezoekje is geen flater geweest, maar veel mooier is het niet geworden.
Naomi_Haffie schreef:BABS . voor hoeveel heb jij die polo 74 dekje gekocht ?
HAFxGEK schreef:ben even bellen en gelijk zijn jullie 2 pag. verder!