Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanmiddag langs de bank geweest en dat was positief, makelaar is geweest en was ook positief. Op de cijfers wat we hebben gekregen moet alles lukken. Volgende stap is de taxateur, die belt deze week. Er zijn nog een aantal dingen aan ons huis niet af dus klussen nu ongeveer van 6 uur in de ochtend tot 10 in de avond

wel lekker, zo'n ritje!
Ik heb ook zo'n zin om weer op te stappen!
Ze krijgt voorlopig nog wel foenegriek bij, even ondersteunen nog wel 

Bij ons is het bos net te ver om te rijden, altijd de trailer nodig. Dat is wel jammer!
Geeen idee hoe dat kan, kiezen waren heel minimaal scherp.. Misschien op haar wang gebeten of iets scherps in het hooi. Moet vanzelf weer genezen.

Skippy01 schreef:@flicka he, wat vervelend, een zweer in de mond!
Hoe groot is Flicka ook alweer? want 445kg klinkt mij echt als heel weinig, maar die van mij is 1,51 en niet super modern gebouwd
Wij hadden gisteren echt een fijne training! Eerst dressuurmatig basiswerk gedaan - veel voltewerk in drie gangen met een focus op correcte buiging en balans. Daarna even uitgalopperen langs de akker en uitstappen over het erf. Ze had er zin in
[ Video ]
Flicka12 schreef:Flicka is 146! Ook niet super modern gebouwd.
Oh heeerlijk die blije oortjes
Goed doorzetten! Ik ben er nu ook overheen en nu kan meneer met een goeie 6,2 km/u stappen met zijn mini-pootjes. Prima, want ik vroeg stap en dit is ook stap.
Gelukkig dat ze toch wel braaf waren. Slim om er even af te stappen aan het einde. Ook lekker voor jezelf!
Ik denk er wel om dat ik het netjes opbouw, dus al onze ritjes zijn meestal theeleut ritjes waarbij we bijna alleen maar stappen. 

Volgens mij vond ze het leuk haha. Ik ging helemaal stok om haar enthousiasme, zelfs degene die ook reed moest er om lachen. Blij ei.

Ik vind het best spannend om te delen
Als de waarde tegenvalt wordt het verder zoeken naar andere boerderijen
Wolf heeft al 3 weken vakantie en doet helemaal niets, hooguit even zijn hoeven uitkrabben. Vandaag wil ik hem weer even longeren om te kijken of zijn dop er nu helemaal uit is (van meneer mag ik niet in zijn mond kijken, maar zijn reactie op het bit zegt genoeg
)