Ja klopt! Is een "goedkoop" lensje, niet echt heel stevig, maar ontiegelijk scherp en heeft een mooie scherpte diepte! Ik gebruik die wel eens bij honden en portret
Oooh die heb jij ook (maar dan de Canon versie waarschijnlijk ) Is hij heel sloom? Want kijk portretfoto's zijn heel leuk, maar ik vind rijfoto's van mijn stalgenoot maken ook echt ontzettend leuk!
SaartjeNina : haha grappige foto dat je wordt achtervolgd. :p SaartjeNina : aahw, wat een schatje! Noa: ik heb vandaag hele dag gewerkt, en 8 paarden gewassen. pff
pagina 476: Noa: ik vind de naam 'we kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!' wel leuk, maar ik vind een andere naam ook goed.
pagina 477: Noa: wat een leuke foto's allemaal! Pernille: Abby heeft echt mooie lange manen, kun je geen stukje aan vrouwke schenken. Noa: aah, wat een lieve hond.
pagina 478: Tamara: wat vervelend van je telefoon! hoop voor je dat hij snel weer levend is.
pagina 479: Pernille: die set wil ik wel hebben! Sanne: waauw, wat een mooie foto's! ik kom je camera stelen
Nou het rijden op Starwien ging echt geweldig, not. Heb maar een half uurtje kunnen rijden want om zes uur was er les en toen mocht ik blijkbaar niet meer in de bak, fijnnnn. Verder was ze ontzettend druk want er stond een nieuwe pony in de stallen bij de bak ( die normaal vol troep staat ) Dus die was onwijjsss eng, maarja uiteindelijk nog wel beetje fijn kunnen rijden maar ze kan veeel beter