Lous schreef:Hee Janice, dus toch nog!!!!
Ja had ik toch gezegd, rond 00:00
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Hee Janice, dus toch nog!!!!
janice schreef:Nee was op werk en kon alleen via mobiel op internet hihi dus had zere duim van mijn toetsenbordje van telefoon hihi
Lous schreef:HH Dutch, nu nog moeilijk te verkrijgen. Is van de collectie van afgelopen zomer.
Lous schreef:HH Dutch, nu nog moeilijk te verkrijgen. Is van de collectie van afgelopen zomer.
janice schreef:Lous schreef:HH Dutch, nu nog moeilijk te verkrijgen. Is van de collectie van afgelopen zomer.
Nee hoor heb hem nog maar net hihi
janice schreef:Ik en suus hebben dalijk de stoerste hh dutch!!!
Lous schreef:Misschien nog restantje?
Maar ruitergilde maakt de collectie van HH na.
suusiejj schreef:janice schreef:Ik en suus hebben dalijk de stoerste hh dutch!!!
EN OF
zo vet hezie het helemaal zitten
en dan moet het ook zover komen dat we beiden op de foto komen met onze stoere HH dutch
janice schreef:Je weet die naam bling frontriemen die ik maak? ga er 1 maken met de tekst de grote haflinger gekte!!!
janice schreef:Je weet die naam bling frontriemen die ik maak? ga er 1 maken met de tekst de grote haflinger gekte!!!
janice schreef:Ja!!! zijn leuk, jive heeft er ook 1 van mij.
Lous schreef:Heb je al lettertjes gekocht?
Lous schreef:Ik heb het Dutch sjabrakje ook, maar dan voor Puck.
Het is maat COB, dus Jive past het ook