Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.
SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.i know....
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
nee niet doen
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Ik zou het niet doen, dalijk heb je spijt.. En dan moet je elke keer als je jeaan meld aan deze vreselijke avond denken..
SmeeJ schreef:Omg dat is waar
Kyrseltje schreef:En daarom is het nu, ze hebbben bubbeltjes zooi op. En daardoor zijn ze zo druk..
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:
nee niet doen
wel doen
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:En daarom is het nu, ze hebbben bubbeltjes zooi op. En daardoor zijn ze zo druk..
druk zeg je???
DIT IS HYPER+ADHD
lotteluvah schreef:
voor moon
lotteluvah schreef:
voor moon
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Ik zou het niet doen, dalijk heb je spijt.. En dan moet je elke keer als je jeaan meld aan deze vreselijke avond denken..
Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:
voor moon
doe normaal joh gek kind
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..
indd
je hebt een aanval ofzo
lotteluvah schreef:aan die geweldige pukkie denk je dan
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..
indd
je hebt een aanval ofzo
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:aan die geweldige pukkie denk je dan
wil je erover praten????
Kyrseltje schreef:STILTE