Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.
i know.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.
i know.... SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Esmee heeft eentijd geleden blauw bubbeltjes water gedronken. Bleek dathet later 7up met een drank dr doorheen was. En daar had ze een hele fles van op.i know....
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
nee niet doen
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Ik zou het niet doen, dalijk heb je spijt.. En dan moet je elke keer als je jeaan meld aan deze vreselijke avond denken..
precies... niet doen hoor SmeeJ schreef:Omg dat is waar
Kyrseltje schreef:En daarom is het nu, ze hebbben bubbeltjes zooi op. En daardoor zijn ze zo druk..

lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:
nee niet doen
wel doen
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:En daarom is het nu, ze hebbben bubbeltjes zooi op. En daardoor zijn ze zo druk..
druk zeg je???
DIT IS HYPER+ADHD
lotteluvah schreef:
voor moon
lotteluvah schreef:
voor moon
? Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Ik ga me boktnaam denk ik veranderen
Ik zou het niet doen, dalijk heb je spijt.. En dan moet je elke keer als je jeaan meld aan deze vreselijke avond denken..
Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..

Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:
voor moon
doe normaal joh gek kind
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..
indd
je hebt een aanval ofzo
lotteluvah schreef:aan die geweldige pukkie denk je dan
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Jij moet je mond houden, jij bent niethelemaal lekker deze aaf..
indd
je hebt een aanval ofzo
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:aan die geweldige pukkie denk je dan
wil je erover praten????
Kyrseltje schreef:STILTE