Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:En daar was weer een nieuwe pagina.
Lous schreef:Zal er wel raar uit zienMaar ja functie gaat voor uiterlijk en veiligheid boven alles.
Monica_86 schreef:jah inderdaad... doe nu ook altijd eerst hek open en dan pas vastmaken
Monica_86 schreef:Hey suusiejj
Hoe kom jij aan zo'n leuke avatar?
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah inderdaad... doe nu ook altijd eerst hek open en dan pas vastmaken
precieeeeeeszo had ik in mn gedachten dat asra achter in zijn weiland stond, dus ik ga onder het bovenste stroomdraad door.. op het moment dat ik uit mijn gebukte positie kom voel ik ineens een zacht neusje tegen me hoofd aankomen.. ik kijk STAAT IE GEWOON AL VOOR ME NEUS terwijl hij paar seconden ervoor toch echt achterin stond
en ik hoorde hem niet eens aankomen
suusiejj schreef:
precieeeeeeszo had ik in mn gedachten dat asra achter in zijn weiland stond, dus ik ga onder het bovenste stroomdraad door.. op het moment dat ik uit mijn gebukte positie kom voel ik ineens een zacht neusje tegen me hoofd aankomen.. ik kijk STAAT IE GEWOON AL VOOR ME NEUS terwijl hij paar seconden ervoor toch echt achterin stond
en ik hoorde hem niet eens aankomen
Monica_86 schreef:haha hafjes
suusiejj schreef:laten maken in het avatar topic![]()
kan ik zelf niet, bewerken wel avatars maken niet
janice schreef:Hoi hoi zo eindelijk een toetsenbord hihi
janice schreef:Hoi hoi zo eindelijk een toetsenbord hihi
Monica_86 schreef:suusiejj dat halster van asra, die blauw/oranje waar heb je die vandaan??
Lous schreef:Ja vind het wel saai. Maarre zoals ik al inmiddels vele pagina's geleden heb verteldwil eerst een leuke foto hebben.
Maarre het plan is wel, om van het weekend een avatar te hebben
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:suusiejj dat halster van asra, die blauw/oranje waar heb je die vandaan??
this one ?
http://img294.imageshack.us/img294/8778 ... 827bf5.jpg ???
walter in enschede
www.ruitergilde.nl
stom maar de zaak heet walter en die site ruitergilde
niet echt een super site hoor..
dit halster (kleur dutch) is volgens mij overal ongeveer wel te krijgen beetje de grotere zaken zeg maar.. ik vind het halster donders fijn en het touw ook, je krijgt er niet (snel) blaren van.. het ligt zacht in de handheel tevreden ermee
janice schreef:Nee was op werk en kon alleen via mobiel op internet hihi dus had zere duim van mijn toetsenbordje van telefoon hihi