En dan vindt je het niet lekker ruiken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kitzbi schreef:Ja mijn oudste dochter heeft gereden ze heeft vanmiddag ook nog een kadootje gehad allebei een nieuwe rijbroek en natuurlijk een nieuw sjabrakje knal roze
Ik zal foto,s maken van anthony
faithjee schreef:ik kan morgen eindelijk weer naar amber naar een week !!!
stome examens kan helemaal niks alleen maar leren![]()
en dan zit me rooster ook weer een niet mee.
ik moet ook weer even bijlezen
kitzbi schreef:
Kitzbi en mijn dochter van 6 jr..
Melissa is zo trots..
Mijn andere dochter van 8 jr
Zo trots op mijn dochters en kitzbi
Tiso schreef:Marlis schreef:Rot joh.
Hoe was het eigenlijk afgelopen met het DA bezoek over zijn spat? Of ben ik dat alweer vergeten?
het was een goede uitkomst, hij liep stuk beter en zag er goed uit. was een goede hoop dat hij weer goed zou kunnn lopen.
moesten 2 maanden gewoon door trainen in stap en draf ( puur omdat de gallop een moeilijke en zware gang is ) om tekijken of het zo goed gaat.
mag gewoon alles doen, buiten, vierdaagse trainen.
Marlis schreef:Ik ben vandaag nog een dagje vrij, en ben een stuk beter dus morgen maar weer werken.
Wel rot morgen dan avonddienst, za en zo vroege avonddienst echt rot tijden dan. En maandag weer heel de dag naar school dus pas savonds naar peep en mn beeb.
Roxylovee schreef:lekker vrij! ik moet om 11 uur op school zijn tot half 3.. daarna tandarts
Neffesh schreef:Hallo iedereen
Ik sta op het punt om ook een haflinger te kopen. Vanavond gaan we kijken![]()
Staat wel een heel eind van hier...
Het gaat om deze
Wat denken jullie ?
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/haf ... 467528.htm
*schrijffout
kitzbi schreef:
farahtjuh schreef:Snotter snotter
Zit hier op school beetje inhalen ehmm
Gister weer super les gehad met farah ze doet het nog steeds super
voor de verandering de wissel maar eens geoefend en wonder bij wonder deed ze dat ook nog
ik snap niks van mijn drachtige schat maar denk dat ik lang kan wachten op mien veulentjemooie foto's kitzbi echt leuk zo met je dochters
mandylfmarca schreef:Kwam ik gisteren aan op stal, was de kijker aan het rijden.
zijn zware beginners.
en het is een man die mijn maatje dan gaat kopen, die man is niet echt erg klein en dun.. dus het is wel sneu.
hij staat er nu nog wel maar zaterdag nemen ze de beslissing want ze nemen een haflinger en pieter dan mee of een fries...
ondertussen ben ik weer verliefd op wat anders!
staat een tinker van 5 jaar onbeleerd bij ons op stal! deze willen we erbij gaan kopen voor me moeder het is echt een scheetje! gisteren gewoon even in de stal gehangen en gelopen en hij deed totaal niks! liep gewoon alsof hij het gewend was!
mandylfmarca schreef:Iemand nog een bodyprotector nodig?heb er hier een te koop liggen.
Neffesh schreef:hallo iedereen , net terug van te wezen kijken !
Hij zag er echt super uit. Helemaal niet zo als op de foto's ( die waren van een dik jaar geleden). Nu staat hij erbij als een 'echte' haflinger... Lekker breed , mooie kleur en mooie lange manen !
Het verhaal waarom hij zo goedkoop is;;
Moeder wist al helemaal niets van paarden en heeft er duidelijk bang van :p Dochter is 15 jaar en kon heeeel goed met de manège paarden rijden dus kreeg ze een haflinger van 3.5 jaar... Geen goed idee dus want ze had niet de ervaring met het gevolg dat ze een schrik heeft opgedaan en er niet meer op wilt...
Nu ga ik er een nachtje over slapen en we zien wel , maar zie hem wel zitten
Alleen liep hij mij wel zo"n beetje omver dus denk dat hij nog veel moet leren...
Slaapwel iedereen!
Neffesh schreef:Hallo iedereen
We twijfelen nog een beetje omdat we nog een leuke pony gezien hebben vorige week...
Zal even de link plaatsen...
http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/blau ... 155542.htm
Denken jullie dat ik hiervoor te groot ben? Ikzel ben 1m63
mandylfmarca schreef:Morgen! mag ik op de tinker rijden die ik eigenlijk wel wil kopen,nou rijden. voor de eerste keer erop zitten want hij isnog onbeleerd! zal wel even foto plaatsen hier vanmiddag!
kitzbi schreef:Je gaat na de smid
En dan vindt je het niet lekker ruiken
kitzbi schreef:Ja mijn oudste dochter heeft gereden ze heeft vanmiddag ook nog een kadootje gehad allebei een nieuwe rijbroek en natuurlijk een nieuw sjabrakje knal roze
Ik zal foto,s maken van anthony
farahtjuh schreef:Allemaal in dat kleine spul of ook groter en dan zeker meer gericht op kleine kinderen???? Hij springt wel stoer zeg leuk paardje.
Truste meiden