En nee, ik had geen spetterpoep, moest gewoon heel nodig.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:hadden jullie ''duur'' merk ffnieet ?ikke nie
HAFxGEK schreef:Pff.. zou vandaag nu eindelijk m'n eertse prive les krijgen, zou 2 wekem gelden al gebeuren maar toen moest ze overwerken en vorige week was 't slecht weer en vandaag is ze gewoon niet op komen dagen
TjelleBieb schreef:Ben ik weer.
lotteluvah schreef:And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
HAFxGEK schreef:Pff.. zou vandaag nu eindelijk m'n eertse prive les krijgen, zou 2 wekem gelden al gebeuren maar toen moest ze overwerken en vorige week was 't slecht weer en vandaag is ze gewoon niet op komen dagen
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Genitiale van Niels?
(Zo typ je dat toch?)
Heb je ze?
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But Ive got to get a move on with my life
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Pff.. zou vandaag nu eindelijk m'n eertse prive les krijgen, zou 2 wekem gelden al gebeuren maar toen moest ze overwerken en vorige week was 't slecht weer en vandaag is ze gewoon niet op komen dagen
Wat een mens
Sorry maar dat zou ik niet pikken!
TjelleBieb schreef:Nog niet.
lotteluvah schreef:Its time to be a big girl now
lotteluvah schreef:But Ive got to get a move on with my life
HAFxGEK schreef:Ja hebt er gebeld ge-smst maar geen reactie.. en ik heb geen zin om op een manege te prive lessen..
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Its time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry
Monica_86 schreef:HAFxGEK schreef:Ja hebt er gebeld ge-smst maar geen reactie.. en ik heb geen zin om op een manege te prive lessen..
ga op zoek naar een ander
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Nog niet.
Nou waar wacht je op?
lotteluvah schreef:The path that I'm walking