Maar het is namelijk bij hersenschuddingen zo, dat mensen alles nog waten, maar niet wat er gebeurd is.

Maar je hebt met alles in ieder geval veel geluk gehad.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:
das niet zo mooi
Monica_86 schreef:Stond asra je niet aan te kijken, zo van wat doe jij nou
Lous schreef:Gelukkig dat je nog goed terecht bent gekomen.
Maar het is namelijk bij hersenschuddingen zo, dat mensen alles nog waten, maar niet wat er gebeurd is.
Maar je hebt met alles in ieder geval veel geluk gehad.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Stond asra je niet aan te kijken, zo van wat doe jij nou
hahaha jaah kon er wel om lachen..
Lous schreef:Getsie. Das helemaal niet zo mooi. Goed dat je dan zo goed op de been bent gekomen.
Monica_86 schreef:
Haha echt iets voor een haf... heel herkenbaar
Monica_86 schreef:wat zei degene die je belde??
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:wat zei degene die je belde??
nou die belde de volgende dag weer.. zij had van francisca gehoord dat ik een hersenschudding had en ze zei nog :"als het maar niet door mij belletje kwam".
ik zo :"nou wil niet banketstaaf doen maar eigenlijk wel ".
Monica_86 schreef:
Jah precies, ook nog zo onozel vragen of het niet door haar kwam
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:
Jah precies, ook nog zo onozel vragen of het niet door haar kwam
inderdaadze was juffrouw op mn ouwe school naja iss.. maar nu is ze veel aardiger hahaha
kan ik haar eens treiteren
Lous schreef:Ik had vorig jaar zomer ook zoiets meegemaakt.
Was buiten aan het rijden en Jive was een beetje frisjes. Ik moest stoppen omdat er een fietser aankwam (kruising ruiterpad-fietspad).
Jive draait zich om en begint over het gras te galopperen. Ik verwachte het niet, dus zat niet zeker. Op een gegeven moment zag ik de betonnen paaltjes op mij afkomen. En dacht alleen maar draai om,draai om, draai om. Dat deed hij. Ik verloor mijn evenwicht en kwam niet zo fijn terecht. Met mijn hoofd op het fietspad en de rest op het gras.
Ik draag altijd een cap. Gelukkig maar dat ik hem op dat moment op had, anders was het heel anders afgelopen.
Ik had pijn in mijn enkel, hoofdpijn en was een beetje misselijk.
Jive is wat dat aangaat een echte haf. Die rent echt niet weg, als hij lekker kan grazen.
Heb de rest van de dag thuis op de bank gelegen.
Lous schreef:Ik had vorig jaar zomer ook zoiets meegemaakt.
Was buiten aan het rijden en Jive was een beetje frisjes. Ik moest stoppen omdat er een fietser aankwam (kruising ruiterpad-fietspad).
Jive draait zich om en begint over het gras te galopperen. Ik verwachte het niet, dus zat niet zeker. Op een gegeven moment zag ik de betonnen paaltjes op mij afkomen. En dacht alleen maar draai om,draai om, draai om. Dat deed hij. Ik verloor mijn evenwicht en kwam niet zo fijn terecht. Met mijn hoofd op het fietspad en de rest op het gras.
Ik draag altijd een cap. Gelukkig maar dat ik hem op dat moment op had, anders was het heel anders afgelopen.
Ik had pijn in mijn enkel, hoofdpijn en was een beetje misselijk.
Jive is wat dat aangaat een echte haf. Die rent echt niet weg, als hij lekker kan grazen.
Heb de rest van de dag thuis op de bank gelegen.
Lous schreef:Lang leve de cap!!
Monica_86 schreef:Ik heb van de zomer zoiets gehad. Amber pas laat uit het land gehaald, maar hij was heel vervelend aan het doen. Ik sta aan een kant van het lint en hij aan de andere. Ik had hem al vast en wil het lint losmaken, hij staat zoals een echte haf te vreten en ik krijg het lint niet los dus buig voorover... tegelijk slaat hij zijn hoofd en pats! Vol op mijn gezicht. Dikke bloedneus, bloed stroomde eruit. 3 dagen met blauwe neus gelopen
Monica_86 schreef:Lous schreef:Lang leve de cap!!
Misschien een idee als ik amber weer ga binnenzetten