horsii schreef:Leuke foto's van de keuring, ze ziet er goed uit!
Alleen blijf ik de ouderwetse haffies nog steeds leuker vinden, maar ze ziet er echt super uit zeg.
nee dit model haffie vind ik geweldig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Ik kan van feestjes en alcohol genieten, kan echt super veel drinken zonder dronken te worden dus dat ik wel lekker, kots dus ook nooit:P
Ik doe alleen mee met een meeting als het binnen 30 km van mij vandaan is, aangezien me pa anders nie wil rijden:P
Dus denk dat ik niet meedoe., aangezien er vele ver wonen.
Peelie schreef:Ik kreeg een hengstje, en dat was ook wat ik wou
Pff, ik heb de foto's van Mara's hoeven in het (on)beslagen hoeven topic geplaatst... Gaan ze er allenmaal over lopen zeuren dat er eentje een milimeter scheef zit onder Mara's hoef...
Zij hebben geen idee hoe het bekappen is gegaan, ze oordelen altijd zo snel
suus_elviera schreef:[EA-TK-AP] te koop Kieffer Garmisch veelzijdigheidszadel 18 inch
d8 voor de mensen die nog een goed zadel zocht voor hun haffie
Nathalie83 schreef:Peelie schreef:Ik kreeg een hengstje, en dat was ook wat ik wou
Pff, ik heb de foto's van Mara's hoeven in het (on)beslagen hoeven topic geplaatst... Gaan ze er allenmaal over lopen zeuren dat er eentje een milimeter scheef zit onder Mara's hoef...
Zij hebben geen idee hoe het bekappen is gegaan, ze oordelen altijd zo snel
Das echt typisch boktZe kennen jou niet, ze kennen Mara niet en toch oordeel geven.. Beste stuurlui staan aan wal op bokt.. Wel vervelend idd..
Peelie schreef:ja idd. want een hele boel mensen zijn er nieuwschierig naar, plaats ik foto's. Ik heb meerder malen duidelijk gemaakt dat het de aller eerste keer was dat ze beslagen werd, en dan nog reageren als het niet helemaal zit zoals hun ideaal is... Alsof je van zo'n paard kan verwachten dat het 100% stil staad waardoor het ijzer er helemaal recht onder zit. Kijk, natuurlijk wil ik zelf ook dat het er netjes recht onder zit. De volgende keer beter, dan staat ze wel stil. Want de 2e hoef was totaal geen probleem.