Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:moet me profiel ook een keertje aanpassen
eerst naar de 500!
nou profieltje aanpassen komt pas dit weekend hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:moet me profiel ook een keertje aanpassen
eerst naar de 500!
JoDy1991 schreef:oww maar de week daarna wel weer komen hea?!
TjelleBieb schreef:Hallooooooooooo.
Kwam even langsvliegen, heb nu een uur pauze dus zal nog wel ff vaker langsvliegen.
Gaat lekker meiden.
Babsie_Flash schreef:JoDy1991 schreef:oww maar de week daarna wel weer komen hea?!zo kun je het ook zien! Als het maar voor 1 week de planning is!
TjelleBieb schreef:Hallooooooooooo.
Kwam even langsvliegen, heb nu een uur pauze dus zal nog wel ff vaker langsvliegen.
Gaat lekker meiden.
Babsie_Flash schreef:Babs rent een rondje om haar stoel!!!
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Hallooooooooooo.
Gaat lekker meiden.
meedoen
JoDy1991 schreef:whaha heb ma, di, wo en donderdag vrij!!![]()
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Hallooooooooooo.
Gaat lekker meiden.
meedoen
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:Babs rent een rondje om haar stoel!!!
-Gaat op knieen en buigt-
Ze zitten me nu al raar aan te kijken, moet je nagaan als ik straks in het grote OLC zit, op me knieen te buigen voor een PC.
Btw, Niels gezien.
JoDy1991 schreef:whaha heb ma, di, wo en donderdag vrij!!![]()
dlientjuh schreef:JoDy1991 schreef:whaha heb ma, di, wo en donderdag vrij!!![]()
fiets you
dlientjuh schreef:hmm ok...
weet niet of het dan al vol is
Babsie_Flash schreef:JoDy1991 schreef:whaha heb ma, di, wo en donderdag vrij!!![]()
wat is dit nu weer dan?? een extra kerstvakantie??