dlientjuh schreef:ok!
veel plezier he moontje
Thanx
ik ga nu ff naar boven, dan ben ik daar nog wel ff
vanuit bedje brb Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dlientjuh schreef:ok!
veel plezier he moontje
ik ga nu ff naar boven, dan ben ik daar nog wel ff
vanuit bedje brb
Maxielover schreef:Deze week gaat ie trouwens weer kaal, scheerapparaat is al binnen !!Dit jaar ga ik het zelf doen, heb het geleerd op school. Ik doe nl. MBO Paardenhouderij.
al stage???
dlientjuh schreef:en wou wat met tjellebel gaan doen..
maarja dies boos
.Babsie_Flash schreef:... Welterusten Moon! Heel veel plezier op de beurs!!
dlientjuh schreef:nee maar ben kapot..
doordeweeks school daarna jive huiswerk...zaterdag klote werk.. vermoeiend ook op tijd op.. daarna jive
ben fiets moe
begrijpelijk
dlientjuh schreef:ja tjel is boos omdat ik een half uur later kwam
nu negeert ze topic
SmeeJ schreef:.
dlientjuh schreef:kouwiekoud

Monica_86 schreef:Maxielover schreef:Deze week gaat ie trouwens weer kaal, scheerapparaat is al binnen !!Dit jaar ga ik het zelf doen, heb het geleerd op school. Ik doe nl. MBO Paardenhouderij.
Oeh leukal stage???
Het zit in de Bergh Stichting (tegenwoordig bekend als s 'Heeren Loo oid), dat is een groot ''park'' waar gehandicapten begeleid kunnen wonen, en er zit van alles waar de cliënten (zo worden de gehandicapten genoemd daar, klinkt wat vriendelijker) dagbesteding hebben zoals een boerderij, de manege en een soort winkeltje.
Ook heb je er dierenweitjes, picknickveldjes en speeltuinen, waar veel mensen ook heen gaan met kinderen (ik kwam er als ukkepukkie ook regelmatig). De manege heet De Woeste Hoeve, maar de meesten kennen het niet onder die naam. Er staan momenteel 7 paarden, straks 9 waarvan 4 Haflingers, 1 bejaarde fjordendame van 27, een tuigermerrie, een Fries (privé), een Arabiertje (privé) en een Argentijn (zo'n polopaardje, ook privé). Van die 4 Haflingers zijn er trouwens 3 familie : Oma, moeder en dochter !!