Jeej nieuwe pagina Ik ga eens verzinen wat ik maandag de hele dag ga doen.. - paardrijtas inpakken, eerst beslissen welke keur ik ga rijden - Foto's maken buiten - vervelen?
melody93
Geplaatst: 08-11-09 16:05
Welke kleur je gaat rijden? Fotoshoot?
Ik moet maandag helaas hard leren voor m'n ed's... Toetsen voor het examen... Zou mezelf nu eigenlijk moeten kicken van bokt omdat ik nu ook hoor te leren, maar totaal geen zin in Dus morgen maar extra hard
Tezzy
Geplaatst: 08-11-09 16:12
haha Da's wel balen,leren..
Jah, ik ben nogal setjes verslaafd, en heb verschillende kleuren dekjes, rijbroeken en bandages/peesjes.. (A) Fotoshoot, ja ik hou ervan om lekker buiten foto's te maken van de natuur.. Of het moet goed weer zijn dan kan ik evt. op de fiets in de ochtend naar de manege vriendin op de plaat vast leggen
melody93
Geplaatst: 08-11-09 16:15
Oke leuk Ik heb helaas niet zoveel geld voor een setjes verslaving, maar probeer wel altijd iets bijpassend te zoeken
Tezzy
Geplaatst: 08-11-09 16:17
Haha, ik heb inmiddels ook weinig geld meer ..(A) maar ik heb dan ook wel een redelijke collectie, ben er ook erg trots op dat ik alles al heb zonder een eigen paard te hebben Ben nu hard aan het sparen voor lederen rijlaarzen.. helaas wil het niet erg vlotten, en dat terwijl m'n lederen chaps langzaam kapot gaan xD
melody93
Geplaatst: 08-11-09 16:27
Ooh dat had ik ook een tijdje geleden, erg frustrerend want ik wilde ze zo graag. Heb ze nu inmiddels al een half jaar hoor, van m'n verjaardagsgeld. Maar moet er even ritsen in laten zetten, ze zakken namelijk te ver in waardoor ik heb niet helemaal omhoog krijg. En heb m'n lusjes kapot getrokken Moet dus even wachten tot salaris en lesgeefgeld, dan breng ik ze weg. Rijd nu met m'n oude petrie chaps en ariat schoenen (chaps waren toen ter rijd maar 40 euri door korting via hypopas!) Maar van die chaps gaan de ritsen al kapot, en in m'n schoenen zitten gaten... Maarja nog een weekje denk ik
Tezzy
Geplaatst: 08-11-09 16:29
haha Ik kan *helaas* vanwege m'n rug alleen Ariat schoenen aan.. Ja en nike's Ik loop dus dagelijks op westernlaarzen van Ariat en Nike's xD maarja ik ben qua laarzen ook Ariat gebonden, en wil nauuurlijk het duurdere model hebben xD M'n chaps zijn merkloos, vond de Ariat chaps ook wel een duur grapje
melody93
Geplaatst: 08-11-09 16:34
Ik kan ook alleen maar schoenen met een goed voetbed, moest dus ook wel ariat's hebben, al ik moet zeggen dat petries ook goed gaan. En daar loop ik toch niet de hele dag op. Meestal op gympen, of m'n ariats. Op bijvoorbeeld thermoboots kan ik echt niet lopen, daar zak ik de hele tijd doorheen. Haha, ik wil ook altijd het duurste van het duurste hoor, heel irritant. Zit nu ook al weer te kwijlen op bruine Deniro boots , maarja eerst m'n petries maar verslijten, dan zien we wel weer verder.
Haha Ik heb al heel veel larzen aangehad, maar dan loop ik erop en schiet het zonder pardon in m'n rug dus ik blijf nu wel lekker bij Ariat Hmm.. ik moet nog steeds bedenken wat ik ga doen morgen xD
uvando
Geplaatst: 08-11-09 16:45
hallo allemaal even voorstellen:
Naam : Wonder Geslacht : Ruin Schofthoogte : 1.48 Geb Datum : 01-05-2000 (9) Vader : Wallensteijn
Karakter : een hele ondeugende haflinger met heel veel streken. je moet hem kennen zeggen de meeste mensen anders is het een draak. voor mij is het een supper pony ik ga voor hem door het vuur en hij voor mij. ik ben heell erg blij dat dit Mijjn ponytje mag zijn.
ik ben Mylene 20 jaar en heb een haflingertje van 9 jaar oud. heb hem grekegn van mijn opa toen hij net 1 jaar was dus heb hem onderhand alweer 8 jaren.
zelf ben ik scholier en zit op het albeda college en volg de opldeiding SPW 3 werken leren en dan in de kinder opvang. hele leuke oplediing
nee ik doe 6 december niet meee ik doe wel 39 november mee aan de winter competities van de afdeling noord holland uitrecht
rijden ging goed eindelijk weer op liedewij gerede liep eindelijk weer goed dus 2 rondjes gedraaft en voor derest 10 minute geSTAPT zo weer langzaam beetje opbouwe maar ik ga niet meer met er officeel starten wel mischien nog onderling dat zien we dan wel weer
welkom
melody93
Geplaatst: 08-11-09 17:19
wat jammer naomimak, wat is er met liedewij dan? Heb ik denk ik gemist...
liedewij liep ongeveer van augustus niet goed heb toen elkedag afgespoten gemaseert alles kwerd niet beter toe gewoon rust gehad en niet steeds ge keke keek ik gistere en te strekken meteen en zo dus ben ik er vandaag weer op gegaan