[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:54

moyra schreef:
Nathalie, en je hebt geen idee hoe het komt ??

Sil, Ohh jeej dat klinkt niet prettig.

Ow jawel hoor weet PRECIES hoe het is gebeurd maar was in het niet gevallen met de rest.. Als je precies wil weten moet je ff me post lezen op de vorige bladzijden...

Nathalie83

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:56

2 blz terug inmiddels :+

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 00:05

hij is dus zelf ook een bokker al dan niet heel actief, maar nu kan ik toch even mijn verhaal kwijt,

Ik had dus een zweep gekocht van 30 euro een paar dagen geleden! Ik heb er gister mee gelongeerd, en daarna weer terug gezet op stal. Ik zag mijn vriend er later iemand les mee geven... geen probleem als hij hem maar weer netjes opruimt... Maar dat gebeurde dus niet... hij liet hem in de bak liggen... dus ik heb het tegen hem gezegd van: je moet de zweep nog opruimen.... Ja hij zou hem opruimen... hij ging dus naar binnen (het is bij hem thuis) dus ik belde hem later van: je moet de zweep nog uit de wei halen.... dus hij kwam eraan, en hij moest de paarden nog voeren en zodoende vergat hij het weer en ik dus ook.... Dus nu hoor ik vanavond dat mijn zweep overmidden is.... dus ik zei tegen hem: dat is dan wel een probleem... toen moest hij lachen!!! Dus ik zeg weer: ik vind het anders niet zo grappig, je kan wel mooi een nieuwe dokken! Dat vond hij niet, want ik was het ook vergeten! So what, jij moest hem opruimen! Dus ik hem net een sms gestuurd, krijg ik terug: ja ik zal hem wel betalen, maar dan zal ik jou ook een rekening sturen van alles wat jij hier stuk gemaakt hebt (ik heb daar de paarden verzorgt en als er wat stuk gegaan is dan is dat 9 van de 10 keer door slijtage en oudheid gekomen) dus dat vond ik ook nergens op slaan! maar het zit mij gewoon dwars dat hij niet denkt van: ik heb iets stuk gemaakt dus dan moet ik het ook weer betalen....

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:25

Nathalie, jeetje das geen leuke ervaring. Hoop dat je vandaag nog wel een beetje uit de voeten kan.
En wat een leuk shetje, met z'n puzzelstukje op z'n buik. Wie weet loopt er ergens nog eentje rond, die het andere stukje op zijn lichaam heeft, hahahaha

Siffie, das echt een nare streek om zo iets te zeggen. Hoop dat het snel en correct opgelost wordt. Volgende keer maar je zweep opbregen, moet hij er zelf maar eentje kopen.
Maar waarom werd er les gegeven met een longeerzweep ?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:31

Peelie schreef:
Stravero schreef:
Ik heb een S-lijn ruin..

Ik vind het persoonlijk een prachtig beestje silfie35 :j

je bedoeld waarscheinlijk st?

Strindberg :j

@ xxmyrtheexx: Wat een knapperd :+: Oostenrijk is zóó gaaf!! Wij gaan er ieder jaar heen, we overnachten iedere nacht bij Fam. Brambock in

@ Nathalie83: Beterschap!! Ik ben ook weleens op deze manier gevloert door een shetlander, alleen was dat niet de bedoeling, hij schrok niet, maar hij begon ineens te rénnen te rénnen, daar werd je bang van :oo Woow wat een leuke aftekeningen zeg!! :D

Mensjes ik ga nu naar school, eerste schooldag weer en heb totaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin,, :P

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:59

@Stravero: dankje, ben ook super blij met haar. :D Ik vind het ook heerlijk om hier te wonen, zou dus echt niet terug willen. Maar waar overnacht je altijd? want je hebt de plaats er niet bij gezet.

trouwens.. er leuk "puzzelpaardje" erg appart!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:28

Goeiemorgen :D

Gister met Mel gecrossed, ging echt super!
M'n mams heeft filmpjes gemaakt (zijn bijna allemaal mislukt door teveel inzoomen :+ ),
maar ik ga proberen er een paar op youtube te zetten...

Heb ook nog eens een stalgenootje (met Haflinger) overgehaald om ook naar Leusden te gaan,
dus dan kan bolletje mooi bij hun in de trailer! (scheelt ons weer een hoop kosten :D )

En ik ga vanmiddag m'n jasje kopen :D
Heb er helemaal zin in :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:17

Slim van je melody

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:53

@freya.... Weet ik ook niet eigenlijk!

Ik ga zo even mokzalf halen, en dan mijn paard weer longeren, of iets dergelijks.... vanavond komen mijn ouders weer terug uit roemenie samen met twee zusjes en een broer! Dan is de rust weer over in huis.... t was echt wel genieten met zn zevenen in huis! Zo lekker rustig (vergeleken met anders).

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:00

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:00

xxmyrtheexx schreef:
@Stravero: dankje, ben ook super blij met haar. :D Ik vind het ook heerlijk om hier te wonen, zou dus echt niet terug willen. Maar waar overnacht je altijd? want je hebt de plaats er niet bij gezet.

trouwens.. er leuk "puzzelpaardje" erg appart!

Ff denken hoor ehm .. Familie Brambock in ............ Wacht ik zoek het even op!!! Edit: http://www.hellotourist.net/sajatlap.ph ... +Pensjonat ----> Bad Häring :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:10

Gave foto's Melody!

Het is echt te moeilijk om weer aan school te gaan beginnen na anderhalve week niets doen.. Ik heb er echt geen zin meer in.. Over 4 weken ben ik klaar dus opzich is het nog wel te doen.. Maar het is zoooo suf haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:13

Wat denk je van mij joopiexx, ik hoefde eigenlijk pas om kwart over 1 te beginnen vandaag maar ik snap niks van mn project (heb 't af maar moet nog met aanklikknoppen worden gezet) en moet het zo inleveren :=

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:17

Oh jij moet vandaag al?
Ik ben officieel al een soort van rooster vrij heb alleen nog stage, en af en toe even naar school.
Voor de rest is het thuis werken en daar ben ik gewoon heel slecht in.

Moet je het digitaal maken met die knoppen ofzo?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:00

Hinke schreef:
Peelie schreef:
z'n rug is een stuk sterker geworden.

of ben ik nou gek?

Eh hoe kun je dat aan deze foto zien?

@Nathalie: balen!!! Ik woon ook in een gebied waar het begrip voor paarden minimaal is, ze vliegen je om de oren ook al gebaar je dat je langzamer moet gaan. Heb zelf meer dan een jaar geleden ook zoiets met Ankie gehad, wilde met haar naar de dierenarts lopen (door een woonwijk, op maandagochtend) en toen was er een vuilniswagen waar ze heel erg van schrok. Ze vloog in galop weg, maar ik wilde natuurlijk niet los laten in zo'n woonwijk. Maar ik had een longeerlijn en hield gewoon vast, gevolg: ik viel, Ankie viel, en we stonden weer op :D Heb er nog steeds een litteken van maar toch viel het allemaal erg mee. oliebol happens! overigens waren er wel een aantal mensen (pennytutjes wel te verstaan :P ) in een ander HK topic die mij wisten te vertellen dat dat kwam omdat Ankie mij niet vertrouwde en doordat ze geen respect voor me had. Want paarden horen natuurlijk niet te schrikken he! Dat is niet normaal!. Soms gebeuren dat soort dingen, alleen wel vervelend als het goed voorkomen had kunnen worden als die domme boeren in die grote machines van hun eens af en toe hun hoofd zouden gebruiken :+ Stopten ze nadat je gevallen was wel? Of reden ze gewoon door?

doordat zijn rug een stuk rechter is geworden.
En dat vertekent een klein beetje doordat hij staat te grazen op de 2e foto. Maar als je het goed bekijkt zie je het wel. Althans ikke wel :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:10

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:01

Ik t vervelening maar een topic gemaakt over atlas...

ik zit hier ziek thuis bleg.. wat haat ik dat.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:34

Net bij de huisarts geweest, niks ernstigs gelukkig, alleen flinke kneuzing..

Niks voor mij zo'n cross.. Vind springen al niks.. laat staan over vaste hindernissen.. gaat mij iets te vaak fout.. Hoorde in het tinkertopic over TREC.. Dat lijkt me dan wel weer leuk :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:36

Nathalie, sterke meid :(:)

Crossen is ook niets voor mij haha, ik zie het niet eens waar ik zou zijn met mijn paard :P. Durf niet te oordelen of Madeira dit leuk zou vinden of niet, nooit gedaan dus kan er niets over zeggen :)

Sorry dat ik even niets van mij liet horen. Is het goed dat ik voor 1x niet bijlees, en nu weer meedoe? Zat in een behoorlijke dip ;(.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:43

Ben net weer even bij Eef geweest.... Hou hem voorlopig even op stal ivm de mok, maar ik zorg wel dat hij er vaak genoeg uitkomt en genoeg beweging krijgt!

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:43

cool Melody!
ik zou het echt nooit durven zoiets
en die boomstam zeker al niet!
liggen die boomstamdingen wel los eigenlijk?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:47

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:49

Wat moet er in een Inleiding staan? (Voor verslag)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:51

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 16:53

zo ik heb net weer lekker gereden
het trainen voor de L gaat erg goed met liedewij :p 17 mei eerste wedstrijd dan
en met bianca gaat ook erg goed:P