Moon moet wel even gaan zitten hoor voor dat gedicht, moet voor degene die ik he getrokken ook nog een paar maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Whaa ben echt boos trouwens, misschien heb je het al van Dorien gehoort maar het stal en lesgeld is omhoog gegaan!!!
300 euro, stelletje gekken
Monica_86 schreef:wat is babsel aant doen
dlientjuh schreef:doet er nog iemand aan sinterklaas woensdag?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:wat is babsel aant doen
ik heb de wist je datjes van pagina 201 t/m 250 gedaan!!! Hoe ver ben jij nu??
Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:doet er nog iemand aan sinterklaas woensdag?
Misschien een goed idee om die blauwe peesjes te kopen en iets voor Rolf en dat zet ik in de zak van sinterklaas voor de deur
Goed idee Dien! Nu nog bedenken wat ik voor Rolf kan kopen
Lous schreef:Ja nu moet het echt niet veel gekker gaan worden. Stroprijzen schijnen omhoog gegaan te zijn, dus vandaar.
En veel met dezelfde faciliteiten heb je hier niet in de buurt. Of we moetn ook naar Hitland, maar dat is echt veels te ver![]()
Nou ja we zien wel, wil in ieder geval wel extra mee gaan betalen.
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Misschien een goed idee om die blauwe peesjes te kopen en iets voor Rolf en dat zet ik in de zak van sinterklaas voor de deur
Goed idee Dien! Nu nog bedenken wat ik voor Rolf kan kopen
wat zei ie trouwens van zn brood vandaag
Lous schreef:Sorry Moon heb geen zin om helemaal terug te ploeteren, heb ik nog iets belangrijks gemist