Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joopiexx schreef:woow je hebt een aardige snoekduik gemaakt zo te horen!
Je zal morgen indd wel erg stijf zijn..
Amanda wel gaaf om een solo te spelen, wel heel eng ja maar ook wel een uitdaging!

Ik vind z'n puzzelstukje in z'n vacht echt zooo leuk 

Dat puzzelstukje, echt super gezien 
) jullie moesten zich schamen!!!
Zal me mogen haasten om het nieuwe deel te kunnen starten
) Maar ik denk dat je het gewoon niet zag door die paar centimeter dikke vacht van hem in de winter
Is je broerje ook zo'n ondeugend, opstandig mannetje?? Want dan ligt het dus aan de naam
Peelie schreef:z'n rug is een stuk sterker geworden.
of ben ik nou gek?
Heb er nog steeds een litteken van maar toch viel het allemaal erg mee. oliebol happens! overigens waren er wel een aantal mensen (pennytutjes wel te verstaan
) in een ander HK topic die mij wisten te vertellen dat dat kwam omdat Ankie mij niet vertrouwde en doordat ze geen respect voor me had. Want paarden horen natuurlijk niet te schrikken he! Dat is niet normaal!. Soms gebeuren dat soort dingen, alleen wel vervelend als het goed voorkomen had kunnen worden als die domme boeren in die grote machines van hun eens af en toe hun hoofd zouden gebruiken
Stopten ze nadat je gevallen was wel? Of reden ze gewoon door? 
Maar ze zit wel mooi in haar velletje idd
Ze is mooi uit haar wintervacht gekomen en heeft weer een gladde vacht. Nu nog eens haar staart wassen
Nathalie83 schreef:ik durf met alle oprechtheid te zeggen dat dit en zeer waarschijnlijk ook jou geval dit echt totaal niks met vertrouwen en respect te maken heeft. Een paard is en blijft een vluchtdier en als het 1 trekker was geweest die normaal tempo had gereden had ie het spannend gevonden maar was ie niet op de kletter gegaan.. dit was gewoon te veel en dan komt zo'n instinkt naar boven.. vluchten dus.. Nee tuurlijk niet.. Domme jochies (gezien aan die jonge schedels in de cabine) reden gewoon door!! Misschien maar goed ook, anders was ik ze aangevlogen!
Citaat:Hinke, wat heb jij een raar paard dat ze zomaar schrikt