Roma_4ever schreef:ik ook, maar kan niet
heb dan les
ik heb vanavond ook les van 20:30 tot 21:30 uur, maar weet niet of ik ga, omdat Flash gisteren niet lekker was... Vanochtend was hij weer lekker obstinaat, helemaal Flash zeg maar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:ik ook, maar kan niet
heb dan les
suusiejj schreef:Joeppie Sacha is 1 jaar![]()
zo ff feestje in mezelf
Moon gefeli met je paps!!
Babsie_Flash schreef:En Babs rent weer een rondje om haar stoel...
JoDy1991 schreef:Babsie_Flash schreef:En Babs rent weer een rondje om haar stoel...
whaha ik blijf zitten
dlientjuh schreef:babsie 500?![]()
Lous schreef:He ben ff verder druk bezig met school, heb vandaag mijn stagegesprek.
dlientjuh schreef:dlientjuh schreef:babsie 500?![]()
biancailona schreef:Bianca heeft 17 november haar eerste rijles voor haar aanhanger rijbewijs en januari heb ik examen. Poeh dat kost een hoop geld in het totaal, de lessen en examenmaar goed, daarna mag bianca met trailer rijden en ben ik minder afhankelijk
JoDy1991 schreef:haha we moeten vanmiddag wel op de 500 zijn hoor!
nog maar 27 blz dacht ik
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:Bianca heeft 17 november haar eerste rijles voor haar aanhanger rijbewijs en januari heb ik examen. Poeh dat kost een hoop geld in het totaal, de lessen en examenmaar goed, daarna mag bianca met trailer rijden en ben ik minder afhankelijk
Goed Bianca! Kunnen we samne op pad
Ik heb mijn rijbewijs E in zo'n 1 dag pakket gedaan.
Dat had ik wel over 2 dagen verdeeld (2 ochtenden) en dan direct erna examen. Dat kostte 500 euro.
Babsie_Flash schreef:JoDy1991 schreef:haha we moeten vanmiddag wel op de 500 zijn hoor!
nog maar 27 blz dacht ik
Dat gaan wij halen!!!
dlientjuh schreef:ik bedoel gaan we nu samen naar die 500
XD
dlientjuh schreef:is niet zo lastig hoor
als je je gewone rijbewijs al hebt
Babsie_Flash schreef:dlientjuh schreef:ik bedoel gaan we nu samen naar die 500
XDik moet zo nog wel even mijn zadel ophalen, dus dan niet snel zonder mij naar de 500 racen hoor!