Moet zo even bakkie doen bij een vriendin en vanavond vroeg onder de wol om morgen beetje fit te zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tineke90 schreef:okee ja zit zo te twijfelen ik wil namelijk langzaam aan al dingen gaan kopen want alles in 1x red ik gewoon niet zo merk ik er het minste van hahahaha. maarjaa het is een luxe haflinger zijn moeder is 1.48 en zijn vader 1.53 wat voor een deken maat moet ik dan hebben als ik zie dat gewone pony's van 1.54 maat 175 hebben heel soms 185 dan denk ik dat hij ook 175 moet hebben omdat ze toch ook een korte rug hebben en de buiksingels goed te verstellen zijn.
macholoverr schreef:monique1983 schreef:ja na hier was gewoon gezondheid en door samen wonen minder verdienen die combi
en ja nu moet ie na stal gaan hem vanmiddag brengen dan is dan maar te hopen dat ie snel en leuk nieuw baasje vind
Ja dat hoop ik dan ook maar voor jou & je paardje...
Maar ik zou er alles op alles voor zetten om me paardje te houden!
Maar ja als jij met je gezondheid zit...
Vind ik het wel een verstandige keuze!
Sterkte er mee =)
Denk dat we hier op botk er allemaal voor je zijn!
Freya schreef:ja dat zag ik ook, heb wel sms terug gekregen.
"Alles goed hier, heb het heel erg druk gehad van de week, dus vandaar dat ik niet echt op bokt ben geweest. Ik kom morgen even melden in de topic. Lief dat jullie je ongerust maken, maar is nergens voor nodig. groetjes marjolein.
Maar ze heeft haffie en vriendje, en dan ook nog de topic volkletsen ja dat gaat niet he, tijd moet verdeeld worden, hihihi
Ik ga nog eventjes laatste stukje gtst kijken en dan me meisjes een knuf geven.
melody93 schreef:Inderdaad, dat is ook zo. Dan is die van jou waarschijnlijk een stuk compacter dan die van mij. Mel is nog meer iets van het oude type, ook erg goed gespierd en breed gebouwd, maar een stuk minder compact dan de haffen van tegenwoordig. Sommige zijn vergeleken met Mel echt propjes(niet negatief bedoeld hoor)