Peelie@ik ga helemaal met je mee hoor!
ben heel benieuwd wat jou ervaring zal zijn met kunstof.(heb helemaal geen ervaring met kunstof)
willem heeft ook een ''probleempje''
er zit een vette scheur in zijn rechter hoef,en die loopt helemaal door tot aan de kroon rand.
nu gaat het al veel beter,maar hij heeft er echt kreupel op gelopen,ook als hij voor de wagen had gelopen (draven op het harde) dan kwam er gewoon bloed uit die scheur!

nu word hij alleen maar op het zand gereden,hij is nu recht,maar ben er o zo voorzichtig mee,de smid van henk heeft er een ijzer onder geslagen met een lip (net als een achte ijzer) ik zelf ben er niet zo kapot van,en als willem naar mij komt dan laat ik mijn smid er naar kijken (mag van henk

) zijn hoeven zijn ook echt mega droog,en smeer er nu van alles op om er maar wat vocht in te krijgen.
willem staat bij henk ook veel binnen,als hij straks bij mij staat dan staat hij lekker heel veel buiten op de wei,wat denk ik alleen maar beter is voor zijn hoeven.
achter zijn zijn ijzers er al er af gehaald omdat we hem nu niet meer inspannen voor de wagen.
van mij zouden ze er voor ook er van af mogen,maar willem staat al erg lang op ijzers,en ik weet met mijn vorige paard dat het dan nog niet zo eenvoudig is om ze zonder pijn ijzerloos te kunnen laten lopen.
ik moet nu echt wat gaan doen