ja oke goede beweging en goed voer dat doet al heel wat he nooit te veel maar over al waar teveel voor staat is niet goed he;)
heet ie zo op papier ook dan nee is niet echt naam voor en ruin he iets zoeken wat echt bij hem past
Themba
Geplaatst: 05-05-09 15:55
silfie je mag wel wat vetjes van mijn paard hebben haha
kijk toch eens hoe lief mijn paadje staat te wachten tijdens de puzzelrit! barbalala had hem geleend! aangezien ik moest werken alleen dat vlechtje haha te erg
Hij staat ingeschreven bij het NRPS in het B-register. Ouders zijn onbekend, dus het stamboek neemt 'm niet op Ben al aan het zoeken geweest. Maar ik kom niet verder dan de handelaar waar hij 2 jaar geleden stond. En die weet niet meer waar hij vandaan komt. Dus dan ben je snel uitgezocht
op marktplaats zetten ze wel eens berichtjes gezocht oude eigenaar had de eigenaar van mijn oude haf ook gedaan en dat waren niet eens de mensen van wie ik hem had gekocht maar 2 terug dus tja er moet maar net iemand zijn die er na kijkt en hem herkent natuurlijk
@silfie: wij hebben 2 ruinen op stal waarvan de 1 Ivan heet en de ander Amiro (mijn sgat)
Hier dan eindelijk een paar foto's van mijn nieuwe hafje Xamira: hier waren haar staart en manen net gewassen en was ze helemaal gepoetst
ik moet haar manen nog even netjes bij knippen, maar verder is het tog wel een lief koppie vind ik.
ze mag nog wel wat spiertjes kweken.
dat was de laatste.
ben benieuwd wat jullie van haar vinden, ik heb vandaag voor het eerst op haar gezeten zonder zadel (we hebben nog een nieuw zadel nodig, want die we gekregen hebben, past niet) ze wou alleen niet lopen, jaa achteruit! vooruit heb ik haar een half rondje gekregen, maar dat komt later wel weer.. ik vind het al goed dat ze me erop laat zitten.
is dat in oosterijk Als ik dat geheuvelte zo zie...
Hihi nadat ik heb gezecht dat ik al iemand had foot een fotoshoot die het voor 29 euro doet heeft die andere fotograaf niet meer gereageerd op mijn pm tje...
joopiexx
Geplaatst: 05-05-09 17:56
Leuke foto's myrthe en silfie35 eindelijk foto's van Eef..
@ Melody, mijn haf is nu 18. Hij heeft een super goede conditie en maak vaak ritten van 15 tot 20 km. Spring ong. 1 meter en train dressuurmatig op ongeveer m2 niveau. Ik houd hem goed in het werk, want ik merk wel dat bij veel rust hij sneller conditie verliest (afgelopen winter)