Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Bij mij hebben ze geleerd dat ik idd moet zorgen dat ik een beetje een normale baan krijg
Hilde_q schreef:dus mensen geef me zeker een uur en dan ben ik klaar ( hoop ik)
Monica_86 schreef:zo heb ff gegeten
TjelleBieb schreef:Hay Moon.
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:zo heb ff gegeten
Heej
Naomi_Haffie schreef:JÉEEEEEEEEEZUSS , wat zijn zusjés toch kélote wij'ven : s
we zouden naar stal gaan, rijden enzo, en nu wilt dat kút wijf niet meer, en ze gaat tegen mij grote bék geven , net alszof ze me moeder is, aargh daar kan ik dus echt niet tégen
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Tsjoh, ze hebben mij van huis uit geleerd dat ik met een rijke vent moet gaan trouwen.
Daar kan ik toch ook niet vanuit gaan?
Btw, ik wil helemaal van me nooit niet trouwen.
Ik heb geleerd dat ik voor me eigen geld moet zorgen.
TjelleBieb schreef:Mij is geleerd nooit met vreemde te praten, en wat doe ik nu?
(ookal zijn jullie nú geen vreemden meer.)
Ook zeiden ze dat ik niet met mensen van internet moest afspreken, nou Viet je ziet het.
biancailona schreef:ben ik weer, kalfjes zijn opgestrooid
succes hild
Monica_86 schreef:Hilde_q schreef:dus mensen geef me zeker een uur en dan ben ik klaar ( hoop ik)
opschieten![]()
we zouden naar stal gaan, rijden enzo, en nu wilt dat kút wijf niet meer, en ze gaat tegen mij grote bék geven , net alszof ze me moeder is, aargh daar kan ik dus echt niet tégen
Hilde_q schreef:sorry moon
Monica_86 schreef:Nou k heb daarnet weer heel wat met peerdje meegemaakt
lotteluvah schreef: