Pernille; 85mm 1.8 moet een heel mooi lensje zijn! Of de plastic fantastic 50mm 1.8Zelf heb ik nog een Tamron 17-50mm 2.8 ook een fijne!
_Sanne schreef:Pernille; 85mm 1.8 moet een heel mooi lensje zijn! Of de plastic fantastic 50mm 1.8Zelf heb ik nog een Tamron 17-50mm 2.8 ook een fijne!Thanks voor de tip. Ik ga eens even zoeken. Noa, wat een lieve foto!
SaartjeNina schreef:schattig!Gisteren met Pedro gesprongen [ Afbeelding ]Sta je hem met brokjes om te kopen?
Vandaag Mia gelongeerd, ze deed het goed. Mooi op mijn stem. Zet nu steeds een circkel uit in de bak. .. Anders kan ik haar niet houden op links.. En nu kan ze alleen maar voorwaards
noaxhorses schreef:Ik ga een filmpje kijken, jullie moeten het vanavond zonder mij doen! Doei doei!Welke film ga je kijken?
Fijn dat mia goed naar je stem luistert! Dat werkt zoveel fijner! Een foto die ik heb gemaakt is nagetekend!
SaartjeNina schreef:xLaraaj schreef:Ja erg vervelend en weet niet wat ik er aan moet doen heb ik iets gemist?Ze bijt en plet mij steeds tegen de muur en zelf met een tik doet ze gewoon verder..