Voor de kar lijkt me erg leuk om te doen, maar ja ik kan niet sturen Ik denk wel dat Madeira heel braaf zou zijn, ze vind het geweldig om buiten te rijden en ze is ook erg braaf buiten.
had ff geen zin meer om bij te lezen doe dat van de week wel weer ff.. Ff kleine ego berichten. Hond die in Vlissingen los loopt loopt nog steeds los (al weer 4 weken) krijgen haar niet te vangen.. Ik doe er niet meer aan mee..liep niet zo lekker tussen de mensen en mij..had eens een mening gegeven en dan ineens moet je op zoek gaan naar een therapeut..jha lieve mensen je mening geven mag al niet eens meer..ik had gezegd zo hebben je ze nodig zo hoor je niks meer van ze en zo laten ze je vallen als een baksteen..meer niet getypt daar op die site en dan ineens allemaal rare reacties..nou stik er dan in denk ik dan..terwijl die hond wel een plaats in me hart heeft verovert..maar zo begin ik er niet eens meer aan.. Met Amor gaat alles nu weer goed..lekker veel op het strand geweest lekker gezwommen met hem..hier alles zijn gangetje beestje thuis ook erge last van de hitte die liepen net heerlijk in de regen buiten volgens mij vinden ze het niet eens erg..Amor doet vast een regen dans die zou het ook wel beu zijn die hitte..en echt waar he ondanks die hitte was meneer echt fel..ging er natuurlijk op naar het strand zonder zadel..maar meneertje had heel veel energie en dan denk je met die hitte jha het maakt hem niks uit..hij was verder ook super braaf.. nou lieve mensen het is al laat kijken of ik kan slapen want de hitte is nog niet uit mijn huisje ook al staan de ventilatoren aan. Truste
Flurk
Geplaatst: 04-07-10 08:48
farahtjuh schreef:
hallo dames
keuring was super opgenomen 76 punten 1.51 groot reserve kampioen 4 jarige merries en reserve dag kampioen foto's volgen
Goedemorgen! Leuke foto's. Ik ga even in bad, haar vies en vet van het schuim. Gister feestje maar vannacht geen puf meer eghad om in bad te gaan of te douche:P
Ook hier had ik lotaal geen moeite met de regen, ik vond het heerlijk!
Kevin en matador waren spelen in de wei (voor de regen) Echt achter elkaar aan rennen enzo. Echt super grappig. Ik had het eigenlijk moeten filmen. Nou, we zouden daarna naar het openluchtzwembad gaan. Maar toen ging het keihard regenen. Toen zijn we maar naar de Ikea gegaan. Ik heb een mooie fitirinekast gezien. Dan kan ik al mijn prijsjes kwijt Maargoed, dan gaan we vandaag als het goed is wel naar het zwembad Lekker een dagje ontspannen
Gisteravond/vannacht had ik een feestje maar volgens mij heb ik een beetje een allergische reactie op het schuim ofzo of combinatie van bier/schuim.. want mn bovenarmen zitten onder de vlekken pffff...
Lisa, waar woon jij ook al weer? Ik ga met mijn moeder een midweek op vakantie naar een dorp in die omgeving.. Maar was vergeten in welk dorp jij ook alweer woont..
suus_elviera
Geplaatst: 04-07-10 16:09
haaa moet mijn mamma 6 weken missen die is naar havelte
zo ik heb vanochten bianca alvast gereden en fresa en liedewij gewassen geschoren geknipt en zo en net dulsenea opgehaald die had even 2 maande vakantie en hoe opgehaald nou met de bus ik achterin zitten en dulsenea er achter aan met der hoofd onder de klep ze was erg braaf
zo les geven en honola rijden
jSophiaF
Geplaatst: 04-07-10 19:35
Vanmiddag weer me babykind op de foto gezet. Heerlijk nu ze zo dicht bij huis staat.
Toen me meisje naar ons toe kwam, begin ze te hoesten en ze is wat loompjes, oogjes wat dicht. Maak me geen zorgen, ze staat er net een weekje en kan best wat onder de leden hebben opgelopen na de verhuizing en het mooie weer en de regen van gisteren. Maar wel eventjes gemeld dat er iets te broeien zit.
Peeli, wel die babyfoto's van Matador showen hoor
verder wel bijgelezen, maar niet echt onthouden, solly, maar mijn hersens zijn bijna opgelost door die hitte.
Peelie
Geplaatst: 04-07-10 20:15
Matador als veulentje!!!
1 2 3 4 5 6 7 Tjah, zijn kop heeft hij niet van een vreemde, hij lijkt echt heel erg op zijn vader! Maar agut, wat is hij snoezig!
@Nathalie , ja uitslag door schuim en zand bij elkaar, dat gaat natuurlijk schuren. Nu gelukkig al heel erg weggetrokken:)
Net lekker uitgewaaid ophet strand met me nicht en der kindje! Was echt heerlijk, alleeen wat een storm zeg!
Vanmorgen peepsie gedaan, ze is lekker goor en der manen hangen opeens aaan twee kanten:P
amazone77
Geplaatst: 04-07-10 21:51
hallo dames. mag ik met jullie mee kletsen? sinds een paar maandjes rijd ik ook een haflinger. heb altijd wel iets met hafjes te maken gehad,dus ben er niet helemaal onbekend mee. maar dat ik er echt 1 onder het zadel rij is nieuw voor mij. (wel aangespannen gereden met een haflinger merrie.) heb voor willem altijd een KWPN merrie gehad. willem is nooit dressuur matig gereden,hij is dit jaar 12 jaar geworden,dus word het een hele uitdaging om hem aan het lopen te krijgen,daarbij komt ook nog een kijken dat hij hengst is en ook dekt. willem pakt het rijden erg goed op,en wel zo goed dat ik dit jaar nog met hem zal gaan starten in de B hier een foto van mijn held. (willem van steenbergen) als het rijden ook tussen andere paarden lukt dan zal ik hem misschien al gaan starten in Ermelo. maar er zal zeker nog een hoop moeten worden geoefend nu staat willem nog in belgie,maar na het dek sijzoen mag ik hem mee naar huis nemem,en kan ik hem hier verder trainen. groetjes heidi.
horsii
Geplaatst: 04-07-10 21:54
Gezellig datje mee komt praten. Willem is een mooie hengst Veel plezier met willem.