Jotee schreef:GADVER! Lekker smerig verhaal zeg! Heb ent een stukje brood op!
ik ben een broodje aan't eten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Ik ga leren werken whatever, iets doen voor school iig.
Daag
mieske schreef:Jotee schreef:GADVER! Lekker smerig verhaal zeg! Heb ent een stukje brood op!
Broodje poep kan ook verfrissend smaken hoor ^^
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
hoezo
Gewoon het hele gebeuren.
Die dingen met power and paint waren nou ook niet om te juichen
girlchat11 schreef:vooral als er nog lekker hard stukjes tussen zitten...
Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
Jotee schreef:Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
Gefeliciteerd!
knabbelgirl schreef:na dat met power is gewoon opgeblazen, ik zal niet zeggen dat het niet gebeurd is want de foto's zijn het bewijs. Maar ze zijn niet voor niets vrijgesproken. En als er iemand goed en zorgzaam met de paarden en het personeel omgaat is het van Baalen wel
lotteluvah schreef:Ik wil nieuwe setjes
Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
mieske schreef:lotteluvah schreef:Ik wil nieuwe setjes
Over setjes gesproken !
Mijn man ging gisteren mijn strijklappen halen om mijn eerste 2 setjes compleet te maken.. apple en river
Neem hij ook bruine peesjes + strijklappen mee (peesjes moeten helaas besteld worden) voor bij mijn sjabrakje in het bruin met licht blauwe rand en Willy's naam in het lichtblauw
En een nieuw sjabrakje ! Wat lief he !Alleen waren de pees strijklapen er niet voor aanwezig, maar die komen nog
Zo gaan we hard op weg naar het 4de complete setjeEn dat allemaal door jullie
knabbelgirl schreef:
knabbelgirl schreef:
lotteluvah schreef:Wat voor dekje?
mieske schreef:lotteluvah schreef:Wat voor dekje?
Van Happy Valley. Met River blauw en een hoekje donker blauw.. Lekker opvallend
Jotee schreef:Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
Gefeliciteerd!
lotteluvah schreef:Garmana schreef:Sorry ik ben er weer.. heb wel weer bij gelezen maar mn mams is vandaag jarig (50!!)dus was even beneden aan het helpen
Gefeliciteerd!