Sunny: Stamboeknaam: Stéphy de Bomal (Roepnaam: Sunny) Geslacht: Ruin Geboortedatum: 25-05-1989 (bijna 20) Eigenschappen: Lief, Ondeugend, Aanhankelijk, Werkt graag voor je. Diciplines: Dressuur: wedstrijd Nivo B, met trainen doet hij wel meer dan B Springen: wedstrijd nivo weet ik niet, springt +/- 80 cm. (ruiterbewijs hoogte, iets hoger) Begeken etc.: lichte bot-ontwoekering in linkervoorbeen, Hier geen last van alleen na het er tegen aan komen met z'n achter benen. Afstammeling: (ST-lijn)
V: Steiger Pr.H.940 V: Stefan HR 59 M: Tolly H 223
V:Mustafa van de Klaverweide HSB 514 M: Karin de Saint-Andre HSB 514 M: Katja HSB 130
= gefokt in frans België
Foto: (meer op profiel)
En?
Samanthaa_
Geplaatst: 03-05-09 22:06
Azarson Imladris : 1500 Bella van de Rheunevallei : 1700. Sunny : 1500
Lucky: Stamboeknaam: - Geslacht: Ruin Geboortedatum: 05-01-1996 ong. 12à13 Eigenschappen: Boefje maar wel super braaf doet alles voor je Diciplines: Dressuur: Mag niet hoger dan B vanwege medische problemen, Kan ongeveer met trainen L1 Springen: Max. 1 meter Gebreken: Kissing spines (8 ruggenwervels) geen last van ivm met goeie spieren. Spat links achter heb hij alleen last van na het gek doen in het weiland of te moeilijke oefening met rijden. Afstammeling: Onbekend
Halloo,, Ik plaats mijn halfinger even opnieuw. Ondertussen is er veel veranderd dus ik wou haar nog een keer laten taxeren
Naam: Ester Hoogte: 1.36,9 Leeftijd: 12 Niveau: Dressuur L2+5 --> juni M1 Springen M Cross: B (training rond M niveau) Geslacht: Merrie Eigenschappen: Wil super graag leren, voor je werken, Kan je rustig los laten staan, altijd happy dus alles bij elkaar gewoon super!! vader: Wimpel van de beekepieper Moeter: Miranda
Hier de foto's :
dresuur (losrijden) echt alles kan je met haar doen!!
Naam: Bacardi Gaat strax samen met Billy voor de koets. Hoogte: 1.50 Leeftijd: 3,5 Niveau: B Springen : 1.40 zonder ruiter Geslacht: Ruin Eigenschappen: Wil graag voor je werken en is heel pittig maar wel heel braaf vader: Baumeister moeder : Moet ik nog een keer voor in de papieren kijken!
Marjoleiin
Geplaatst: 04-05-09 16:52
Naam: Billy Hij gaat strax samen met Bacardi voor de koets Hoogte: 1.50 Leeftijd: Juni 2 Geslacht: Ruin Eigenschappen: Erg nieuwschierig en nergens bang voor vader: Liz.Arachon Moeder: Yris uit de.. Hij heeft zeer ruime gangen.
Aron €1000,- Jim €1400,- Azarson €1500,- Bella 1600,- Sunny €1500,- Lucky - ik weet het niet goed, want ik zou namelijk zelf nooit een paard aanschaffen die die ziektes heeft. Dit neemt niet weg dat het natuurlijk een prachtig beestje kan zijn. Ester €1600,- Bacardi €1400,- Billy €1500,-
Ik ga ook eens een poging wagen. Volg dit al langer maar nooit gereageerd.
Bella: 1650, mooi paard, nog niet zo oud maar weinig wedstrijdervaring, anders hoger.
Sunny: max 1500, wegens leeftijd.
Lucky 1200 euro, leuk beestje maar jammer van de medische problemen.
Esther: gewoon niet te betalen, kan geen schatting maken maar gezien wat ze allemaal kan echt nooit weg doen!
Baccardi: 1700 euro. Mooi jong, maar helaas ruin en afstamming zegt me niet zo veel.
Billy: 1200 euro ivm zijn leeftijd. Wel leuk beestje.
Nu een van die van mij. Van mijn merrie heb ik geen goede foto's dus ik zet alleen mijn hengst er op: Geboren: 21-06-2007, dus bijna 2 Stamboeknaam: Arend van de Rooshoeve Roepnaam: Arie Vader: Anton oet de Broekstreek (van Abel) Moeder: Tanja van de Rooshoeve VM: Wallenstein van 't Ruitersgat
Lekker speels maar wel eerlijk. Is nu ong. 140 groot. Geen exceem oid.