Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Maar zonder gekheid Anne, ik weet alleen van Zirkoon dat het een dressuurhengst was en als ik dat topic uit 2004 las had hij niet zulke goede benen(?)
SmeeJ schreef:HOOOOOOOOOOOOOI ESMEE.
SmeeJ schreef:HOOOOOOOOOOOOOI ESMEE.
xLariss schreef:Muahaha, ik heb iets gevonden waardonr dit ding mien tekst omzet in een tekst van die reclame goeiemoggel.
hahaha, ik vind het wiel heel conl.
PALLIE ip LIEF
Girlgamer schreef:xLariss schreef:Muahaha, ik heb iets gevonden waardonr dit ding mien tekst omzet in een tekst van die reclame goeiemoggel.
hahaha, ik vind het wiel heel conl.
PALLIE ip LIEF
Eej das lachen!
Dees schreef:hengst heeft tot het vroege voorjaar van 2003 gedekt, maar is daarna ziek gebleken. Geloof dat hij inmiddels niet meer leeft.
ceasario schreef:beauhanke schreef:Zijn er niet meer bokkers die iets van Zirkoon afweten? Misschien heeft iemand ook een foto??
Zou ik heel fijn vinden!!
Hij is "klassiek" opgeleid door Rutten ,tot piephakken toe ,daarna liep hij intermediare in Duitsland.
En is daarna weer teruggekomen naar Nederland.
Ruchet schreef:waar kwamen die piephakken door ?
pukpaleis schreef:Paard ging echt "zitten" tijdens het werk!!
Zusje schreef:Ben bij de mensen geweest (2 jaar geleden) die hem op stal hebben/hadden (onderdeel Magic Stables). Hij heeft nep pezen (als ik het goed begreep) heeft idd altijd in Duitsland gelopen! Vond het een stoere hengst voor zijn leeftijd! Heb foto's vanhem maar alleen niet digitaal. Wil er wel wat opsturen eventueel, pb me even als je dat wilt!
Hilde_q schreef:Girlgamer schreef:Ik ben echt mega chagerijnig![]()
![]()
ach hoe komt het tan
NaSan schreef:Waarom stopt het nou niet met regenen? Ik zit morgen de hele dag in Eindhoven. Dat wordt heel vroeg mijn bed uit...
Girlgamer schreef:Was die ook in reparatie Ann?
Eej, Tanja ziet een XBOX![]()
Anseltje schreef:Wat een leuke en schattige en lieve kindjes heb je!![]()
En raffle, ik kwijl echt weg.. wat een schatje!![]()
Anseltje schreef:ik snap dat neppezen niet
kekaro schreef:ok foto's dan maar
mijn oudste en mijn jongste kereltjes:
de kleinstemooie krullen heh
Raffle, hij heeft verzamelwoede hahahaha sleept alles wat hij kan vinden naar zijn dekentje
hoe bedoel je lui ?!
deze is van gister:
en nog eentje, lekker wandelen door het huis
Babsie_Flash schreef:Ja.... ik weet het... ik heb maar een kort bovenlijf
Een beetje misvormd zeg maar
xLariss schreef:Ik moet voor levo een leuke reclame uitzoeken, wie weet er 1?
Girlgamer schreef:Anseltje schreef:Wat een leuke en schattige en lieve kindjes heb je!![]()
En raffle, ik kwijl echt weg.. wat een schatje!![]()
Hoe kun jij zien dat ze lief zijn? Misschien zijn het wel draakjes