Anseltje schreef:heeft lous een vriendje, en jij bent erachter via boktwie is het
efteling

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:heeft lous een vriendje, en jij bent erachter via boktwie is het
kekaro schreef:heya ansellll
hoe is het met vianne ????
alweer lekker aan het rijden ?
dlientjuh schreef:Anseltje schreef:heeft lous een vriendje, en jij bent erachter via boktwie is het
efteling
kekaro schreef:waar heb je haar gesnapt ???
wentos, het was leuk !! lekker weer gehad, 1 dagje regen en dat ben je wel gauw zat, wat is zo'n bungalow klein dan, maar de rest was leukveel gespeeld met de kids en veel paardjes geknuffeld hihi
Lous schreef:Nou ben bij het tentenkamp geweest:
Verslagje:
Ik was vandaag vroeg uit, dus meteen door gegaan naar de hyporama, heerlijk rustig daar. Waar ik vorig jaar zeker een uur in de rij heb gestaan met wachten tot mijn dekje eindelijk geborduurd was, was ik nu zo klaar
Had niet veel geld en heb niet veel gekocht, ook omdat sommige aanbiedingen helaas nogal teleurstellend waren.
Eerst de dekjes, alles wat ze hebben is maat full. En van de kleine maatjes hebben ze bijna niks meer. Dus bijna alles te groot voor mijn shet of de ruglengte is te lang.
Dan de staphorse sokken. De enige kleuren die ze hadden waren bruin, wit en donkerblauw. De eerste twee passen niet bij mijn kleren, het laatste paar wel. Maar dan haal ik ze liever hier in de buurt dan zijn ze nog een euro goedkoper.
Als laatste de hymalaya stenen. De grootste maat die ze hebben kost bij hun normaal 12,50 en nu 9,95. Bij de ruitersportwinkel in Capelle is de vaste prijs voor dezelfde steen 9,95 en dan krijg je er ook nog eens spaarpunten bij.
De vloer van de winkel begint ook steeds erger te worden. Bij de kleedkamers liep hij al helemaal scheef en bij de dekjes ging je er bijna doorheen. Daar hing nog een bordje niet betreden, dus ik dacht nog raar, normaal mag je toch altijd zelf bij de dekjes?? Nou daarom hing dat dus
En ik heb me helemaal verneukeld aan die bodywarmers. Sorry, maar 90% kwam volgens mij uit het jaar nul en sommigen waren dus echt geen bodywarmer te noemen. Alles wat die naam wel kon dragen was donkergroen. Zei nog tegen die mensen die er eentje uit mochten zoeken: je kunt hem natuurlijk altijd nog in een verfbadje stoppen
Al met al vind ik het tentenkamp wel gezellig en verveelt heb ik me zeker niet vandaag. Zelfs die man van de amazone die er vandaag ook weer stond was veel minder opdringerig dan vorig jaar geworden. Had vast wat klachten gehad vorig jaar
Oh ja mijn oogst:
2 zwepen voor 5 euro
witte elastiekjes
polo met lange mouwen van HV
Beige dekje met Goos zijn naam erop
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:Dan heb jij precies hetzelfde als mij
mijn papa 23-07-02kan er ook niet met ons ma over praten ben om die reden ook naar een maatschappelijk werker geweest
Mijn paps is ook overleden, op 15-03-02. Raar dat alles zo dicht bijelkaar ligt.
lotteluvah schreef:
Omg die vreselijke kop van mij
Wentos schreef:@ Anne en Hilde: jeetje, het lijkt me echt verschrikkelijk om 1 van m'n ouders te moeten missen.. M'n nichtje d'r vader (mijn oom dus) is ook een half jaar terug gestorven.. En ik mis hem al als m'n oom.. Laat staan als het m'n vader zou zijn![]()
Sterkte jullie he!!