o0valerie0o schreef:hallow! weer terug uit school
Hoii

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0valerie0o schreef:hallow! weer terug uit school
lotteluvah schreef:in een nieuw topic hebben we verdomme ook altijd nieuwe he
Lous schreef:Ben weer thuis, presentatie ook okee. Moest ik ook herkansen: 8!!!!!
JoDy1991 schreef:lotteluvah schreef:in een nieuw topic hebben we verdomme ook altijd nieuwe he
sorrie![]()
ik was trouwens in het vorige topic
nobillity schreef:Ja vol pfoe.
En als jullie me niet geloven heb nog een foto van Ina van 2 jaar geleden.
Maar ik wil gewoon normaal doen, maar dan zeggen jullie weer, het is een HAFLINGERTOPIC en net zij iemand nog van. Als je er een verzorgd 1 hebt of je vind ze leuk en niet zomaar meepraat.
nobillity schreef:Kijk jullie doen moeilijk omdat iker niet bij mag komen, dan vraag ik toch alleen waarom.
nobillity schreef:Ja vol pfoe.
Maar ik wil gewoon normaal doen, maar dan zeggen jullie weer, het is een HAFLINGERTOPIC en net zij iemand nog van. Als je er een verzorgd 1 hebt of je vind ze leuk en niet zomaar meepraat.
TjelleBieb schreef:nobillity schreef:Kijk jullie doen moeilijk omdat iker niet bij mag komen, dan vraag ik toch alleen waarom.
Wow, wacht.
Jij vraagt, waarom je er niet bij mag komen.
Er zijn ook duidelijke regels gestelt, niet iedereen kan in en uit lopen.
Doe je toch ook niet bij iemand als je de deur open ziet staan?
De regels zijn, jezelf voorstellen, en mee praten [MEESTAL] over je eigen [vz]haflinger.
Jij hebt je netjes voorgesteld, PLUIM!
Maar, we jij kan niet écht met ons mee praten, snap je wat ik bedoel?
Het gaat hier 't meest om de HAFLINGERS, anders was het ook geen haflingergroep.
Wat je met deze 'nuttige' informatie doet, moet je zelf weten, ik heb iig uitgelegd.![]()
Lous schreef:nobillity schreef:Ja vol pfoe.
Je komt hier ineens binnenvallen. Zonder je voor te stellen. Daarnaast heb je geen relatie tot de haf. Daarnaast is er een stop van nieuwe omdat het te onoverzichtelijk wordt. En waar was je de afgelopen 2500 pagina's???