[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:57

Wat een leuke foto's weer! *kruipt even uit meekijkhoekje*

@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!

xmarijn

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:08

hahahaa leuke bokfoto !

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:27

Mloulou schreef:

@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!

Stonden we ook! Stoute stoute pony!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:29

Mloulou schreef:

Klopt hoor, zij galoppeert erg goed.
Ikzelf kan niet lekker zitten vanwege mijn zadel, dat zit voor mij niet lekker maar past haar op t moment wel. Volgende week gaan we naar de zadelmaker en word ons andere zadel op haar rug aangepast zodat hij zowel voor mn paardje als voor mij lekker zit. :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:16

@irisharlotte: die bok foto is zo gaafeigenlijk! Goedgelukt!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:34

:( Poging 2.. Was al begonnen aan mijn bijlees, maar toen viel de computer uit, grr!

Pagina 28:
xDaantjexx: Leuke haf heb je hoor!
xDeena_: Superleuk filmpje zeg! En ook een hele leuke foto van jou en Daiske!
mandylfmarca: Roze halster voor Dream.. *vindikleuk!* Longeren voor het eerst in lange tijd ziet er netjes uit :)
paljaslaura: Marea in haar jonge jaren :) En een jolige Marea in het bos, ben je wel blijven zitten? :P
kiddokids: filmpje ziet er netjes uit hoor! Lijkt alleen of je wast ver achter in je zadel zit? Misschien je beugels een graatje langer zodat je wat meer voorin je zadel komt te zitten?
Alanaa_: Wat superlief dat Bo zo leuk reageert als je eraan komt!!
_KaWi_: Wat is Natif toch een knapperd! Bevalt het goed op de nieuwe stal?
Evelyne: Je ziet wel duidelijk verschil in de filmpjes, hij loopt al veel beter op eigen benen, en hij stuurt mooi de baan rond :) Vind wel dat hij nog aardig veel zwiept met de staart (spanning?)

Pagina 29:
_KaWi_: Wat heeft Natif prachtige lange manen zeg! Dat wil ik ook voor Amando :D Vind hem ook zo'n aansprekend koppie hebben, lief!

Pagina 30:
littlesannie: een roze frontriem, gaaf!!! :D
Melissa1996: Niet banketstaaf bedoeld, maar wat een mormeltje is het nog :P Ben heel benieuwd hoe hij gaat uitgroeien, die herken je straks niet meer terug denk ik!
Mandje: Jou haf kan goed springen zeg, gaaf! Mooie brede witte bles heeft hij ook :D
Kiddokids: Wat doet King dat goed :D Super zeg!! Dat zou ik later ook wel willen met Amando :)
Cynn_x: Mooie haf zeg, klopt het dat hij/zij een beetje aan de dikke kant is := ? Zo niet, sorry! En een erg gaaf halster heb je voor m :D
M_hartje_M: een vliegende Angel :D Jammer dat de hindernis scherp is en Angel niet!

Pagina 31:
Marlis: Peeps trekt een lekker smoeltje :D Heeft de behandeling van de ostheopaat haar goed gedaan? En nog een foto van knappe Kyra :D
Nessie: Knappe Goldy! Vind haar kleurtje zo leuk :)

Pagina 32:
FleurStyn: Wat heb je Styntje super aan het lopen, ziet er heel fijn uit!
ponyloveee: oooh lieve Skoper :D Zo schattig!

Pagina 33:
Maaike_Melis: Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag ;) En leuke foto van je haf voor de menwagen zeg!
wendy1987: Kayenne was ook een leuk veulentje :D Ik wou dat ik veulenfoto's van Amando had!
faithjee: ook al zulke leuke veulenfoto's :D
Coronalime: Hele gave foto zeg, mooi!!

Pagina 34:
paljaslaura: Wat een heerlijk zomerse foto! Ik wil ook mooi weer!
Marlis: Peeps weer lekker aan de sjouw met de longeerhulp, ziet er goed uit :D
Melissa1996: Leuk zo Sientje in westernoutfit :D En nog een leuke wandelfoto van Arko
Fee_: Knappe Ginger, ziet er ontspannen uit!
Faringo: Knappe Storm! Dekje staat hem ook superleuk :) En op wat voor prachtige accomodatie sta jij? :)
Marlis: HELE vieze Kyra := En alweer bijna 2, time flies :)
horsii: ook 2 leuke Kyrafoto's :) Ze is aardig donker van kleur ofniet? Mooi!

Pagina 35:
taars: leuke babyfoto's van All-Star!
Evelyne: Gave frontriem heb je voor Angus gekocht, staat hem goed :D Zit je neusriem alleen niet heel hoog? Amando zit de laatste tijd ook onder de wondjes, hij stoeit een beetje ruw met zijn nieuwe vriendje :=

Pagina 36:
horssi: Peeps was gelukkig braaf :D Super! En wat een geniethoofd trekt Kyra!
CoronoaLime: Gafe springfoto!! Dat zie ik mezelf nog niet zo gauw doen :=
MariekeS: Leuke foto!
Marlis: 2 filmpjes van knappe Peeps! Ziet er goed uit hoor :D
xmarijn: Wat een leukerd is Finessa :D
Kim_amos: Zo, die gaat flink los :D

Pagina 37:
Faringo: lekkere spetterfoto van Storm! Werd hij een beetje te enthousiast?
PeerAppel, wat een leuke foto's van AbbY!
Marlis: Wat heeft Kyra een lekker bekkie zeg :D
Marlis: Peeps gaat weer de goede kant op, fijn :D
sandra1312: Hanita is ook een knapperd zeg! Nieuw hoofdstel? Of ziet ie er gewoon nog als nieuw uit?

Pagina 38:
M_hartje_M: Dat hoofdstel staat Angel echt super :D En hele sexy zomeroutfit :D
Marlis: Ziet er goed uit hoor! Zit Peeps alweer wat beter in haar velletje?
xkimmieejj: Haha lekkere woeste foto's van Arma
horssi: Leuke rijfoto van Peeps, en Kyra doet zoals een echte haflinger betaamd, overal eten zoeken :D
Elvi_Elisa: Supergave foto! Echt super wat je allemaal al met m kan zeg :D

Pagina 39:
Kim_Amos: Wat een stoer setje heeft Amos zeg!!
horssi: Zo, Kyra zit goed in de spekjes zo te zien := :D
Taars: Wat staat dat blauwe halster mooi op je haf :D
Marlis: Gefeliciteerd met Kyra :D En 28 april is al bijna :D
Jastiehorse: oooh, Neduah is een schatje zeg! Vind het ook echt een prachtige naam :)

Pagina 40:
Peerappel: Weer even op Abby gereden, fijn!
horssi: ook weer een x echt op Peeps gereden, ziet er goed uit hoor! En nog een foto van jarige jet Kyra :D
Melissa1996: Zo, Sientje gaat even lekker los!
paljaslaura: Super gereden, gefeliciteerd!
Marlis: Peeps weer eens ohz in galop, geen rodeo dit keer? En verderop nog een foto van hele vieze billen van Kyra :=

Pagina 41:
Alanaa_: Bo moet manieren leren, goedzo :D Super dat ze al redelijk netjes vast blijft staan :)
Pipvl: wat een leuke haf zeg, mooie foto!
Wouterwesley: Knappe springfoto's :D
Nessie: Knappe goldy in het zonnetje! Leuk die spaanse pas :)
Peerappel: Heeeel sexy foto van Abby, met mooie wapperende manen :D
Alanaa_: Je staat inderdaad alweer op deze pagina := Knappe BO
Nordsvensk: Ziet er keurig uit hoor! Mooi bergopwaartse galop heeft ze :D

Pagina 42:
_Nero: leuke foto's! :)
Nordsvensk: Mia in de knotten, staat goed hoor :)
Nessie: Supergaaf dat Goldie is uitgekozen tot reclamemodel voor Cowboy Magic! Het is ook wel een knappe dame natuurlijk :D
paljaslaura: Mooie blooperfilm hoor :=
love_urla: Jeetje, die was echt wel veel te dik zeg! Ziet er nu al een stuk beter uit, ook weer mooie lange manen!

Pagina 43:
Evelyne: HELE knappe foto's van Angus :D Hij is wel echt een lekkerding hoor!!
Alanaa_: Ooh, babybo :D Schattig! En nu een lekkere slungelige Bo, erg benieuwd hoe ze gaat uitgroeien :)
Knetterhard: Aquadraat is ook echt een knapperd zeg! Is die regendeken alleen niet veeel te groot? Lijkt net een jurk :=
Marlis: ooh ook al zo schattig :D
Faringo: Leuk zeg, Storm en jij op verkleedwedstrijd :D
Chasey: heerlijk is dat he, als je op stal komt en je paardje ligt lekker in de zon!
_KaWi_: Knappe Natif :D
PeerAppel: Haha heerlijk die smoel van Abby :D Die van mij kan ook zo'n clown zijn :)
Maaike_Melis: Dat is zeker een megabijlees! En die van jou heeft ook al zo'n lekker smoelwerk :D Heerlijk hoe lief maar toch vreselijk ontdeugend haffies kunnen kijken :)
Marlis: Peeps ook al lekker liggen, en helemaal kapot na het rijden := Ze ziet eruit alsof ze het vreselijk zwaar heeft :=

Pagina 44:
sandra1312: Hanita even lekker los in de bak :D En een hele lieve knuffelfoto :)
Alanaa_: Bo is duidelijk ook blij dat het eindelijk een beetje lente gaat worden :D
Norman_love: Gave foto's zo op het strand zeg! Hij heeft idd een apart hoofdje, denk dat het komt omdat er geen wit op zit :)
stviee: Wat een mooie foto van jullie samen :)
love_urla: ziet er inderdaad echt een stuk beter uit :)
MariekeS_: Palermo is lekker aan de sjouw zeg, gaaf!
Marlis: Knappe en dappere Peeps! Ik zie mezelf nog niet met Amando onder zo'n brug doorlopen :P
Peerappel: Die bovenste foto is prachtig zeg! Abby ziet er echt goed uit op die foto :)
Kim_Amos: Ook al een haf met prachtige lange manen *jaloers* :P

Pagina 45:
Paljaslaura: Dat hoofdstel is heel gaaf!! Staat prachtig :D
CoronaLime: Ik vind jou haf echt prachtig :) Mooi gebouwd, leuk koppie :D
Melissa1996: Ontzettende leuke foto's van Arko! Hij heeft gewoon aan 2 kanten manen, gaaf! En best lang ook al :)

Pagina 46:
Wouterwesley: Knappe haf :) Die stoeifoto komt me heeel bekend voor := Zo is die van mij ook altijd aan het ouwehoeren :)
Pipvl: "geef me eten hoofd" Geweldig := Die van mij heeft ook zo'n hoofd, dat moet ik toch eens vastleggen :P
Riannezweeds: Ik vind je haf er op deze foto ook al goed uitzien hoor!
Chasey: Stoere foto's Dat durf ik voorlopig echt niet, springen :=
Melissa1996: Sientje kan ook springen, leuk :D

Pagina 47:
Sita_: Leuke plaatjes :) Dat setje staat erg mooi :)
Chasey: Die van jou vind springen wel leuk ofniet? Ziet er super uit :)
Marlis: Genietmomentje van Peeps *vindikheelleuk* :)
IriSharlotte: Echt nog een jong koppie heeft Rambo :) Lief! := Ik zie een paar posts verder inderdaad dat hij goed de benen in de lucht kan gooien ;)

Jeeeej :D Ik ben weer bij :) Ik lees meestal bij op mijn mobiel, en dan is een bijleespost maken echt onmogelijk! Verder kan ik op mijn werk wel bokken, maar dan kan ik heel vaak foto's niet zien, en vind het dan ook weer banketstaaf om niet op iedereen te reageren! Verder heb ik in deze bijlees alleen op de mensen gereageerd die ook op anderen gereageerd hebben. Misschien moet ik toch eens wat regelmatiger proberen op mijn laptop bij te lezen, scheelt me een boel tijd denk ik :=
Maargoed, het is me weer gelukt :D

Dan nu uiteraard ook nog 2 foto's van mijn knappe man :)

2e keer vrijspringen, hij dacht dat het een oxer van een meter was geloof ik := denk dat het daadwerkelijke kruisje niet hoger was dan 30 cm :P
Afbeelding

En nog 1 van ons samen, ik ben echt een beetje verliefd op m!
Afbeelding

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:38

aaaaah <3 ik vind de kleur op de bovenste foto echt heel erg mooi! Maar wat springt die hoog zeg hahahaha
Ik ga vanaf nu proberen bij te blijven met reageren :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:49

@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin.. maarja echt super fotos:p

@irisharlotte: haha goede voornemens like me:D:p

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 23:09

@SuperLiesje: Hij zwiept inderdaad met zijn staart,dit doet hij omdat hij het moeilijk vind. Soms met balkjes longeren doet hij dit ook omdat hij zich dan moet concentreren :) Het is absoluut geen spanning want hij zet nooit een stap verkeerd,is niet extreem bezweet tijdens of na het rijden en hij is altijd rustig :)
Mijn neusriem zit inderdaad een beetje hoog ja :o Ga het snel eens veranderen!
Bedankt voor je complimenten :D

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:17

xkimmieejj schreef:
@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..

Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:41

xkimmieejj schreef:
@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin.. maarja echt super fotos:p

@irisharlotte: haha goede voornemens like me:D:p

En die goede voornemens gaan goed tot volgende week aangezien ik dan weer naar school moet hahahaha. Maar ik ga het proberen

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:05

Sita mooie haf, rijden ziet er netjes uit :)
Chasey gaaf filmpje!
Marlis geweldige foto van Peeps!
Irisharlotte, gave bokfoto! Maar waarom kan je niet op iedereen reageren? Foto's plaatsen heb je blijkbaar ook tijd voor..
Boktmandy, knap koppie!
SuperLiesje, respect voor je bijleespost. Mooie springfoto!!

Mijn knappe mannen
Afbeelding

En Neduah alleen..hij word groot!
Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:33

Mloulou schreef:
xkimmieejj schreef:
@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..

Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!

hahahaha kan besteuk en grappig worden opzig als get goed gaat dan! Laat je wel fotos maken?? ik ben erg benieuwd:p

xx

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:40

Jastiehorse: Wat een schattige foto's! Wat heeft Neduah een mooi licht kleurtje zeg!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:03

Tips voor mensen die een bijleespost doen: Pak het kladblok van je pc erbij en zet het daar in. Mocht je computer uitvallen of je internetpagina ineens weg zijn, dan heb je het nog in kladblok staan! (moet je af en toe wel ff saven ;) )
Zo doe ik het altijd. Heb 1 keer een mega bijleespost gemaakt in gewoon het 'antwoord' veld van het forum. Hup internet pagina weg. Alles kwijt. Heb daar nu wel van geleerd, dus tegenwoordig maak ik een bijleespost in het kladblok ;) Lekker makkelijk ook, kun je zo alle pagina's bij langs.

IriSharlotte, Whaha een echte boklinger! Gekke haffies kunnen altijd zo goed hun kont in de lucht gooien.
BOKTMANDYY, mooi hoofdje.
novito, Hihi ik reed in de oude bak van de vereniging. Stukje land waar niet veel meegedaan wordt. Als van het voorjaar het springmateriaal weer bij de vereniging staat, kan ik springen in een bak van 75x75 :D Met fatsoenlijk hindernissen. En die boom is gewoon een boom bij een picknickplekje ;) Een stuk verderop. Ideaal! En je kunt na het springen nog even op het picknick bankje zitten. Of op de boom :P
Mloulou, In het begin ging het soms nog maar net goed. Toen was Oscar echt nog zo lomp en onbenullig. (Oscar wordt bijna 2 jaar). Maar beide (en vooral Oscar) leren ze er van. En Oscar gaat James nu meestal ook wel uit de weg en rent hij veel verder vooruit en blijft hij uit de buurt als we snel gaan. Als we in stap lopen, moet hij soms naast me lopen. Dat doet hij dan ook op commando.
En het is ook al eens fout gegaan hoor. Maar goed... dat zijn dingen die erbij horen vind ik. Kan niet alles laten omdat er wel eens iets fout kan gaan. Dan hoef ik ook net zo goed niet meer op James te stappen. ;) Daar heb ik namelijk ook al eens een gekneusde long en gebroken rib mee opgelopen, omdat ik er keihard afgevallen ben. Dat soort dingen horen bij het paardrijden ;)
En moet echt zeggen dat het steeds beter tussen Oscar en James gaat!
Heb een filmpje dat het niet goed gaat. Toen hadden we Oscar nog niet zo lang en was James er ook nog niet aan gewend dat er een hond mee ging. dat vond James maar raar.
Ik kon er op dat moment echt niets aan doen. http://www.youtube.com/watch?v=RCuh9nSxhLw Dit heeft James sindsdien niet meer gedaan. Nu zitten die twee wel eens samen in 1 stal. Elkaar af te lebberen :P Terwijl 2 jaar geleden James nog niks van Oscar moest weten haha! Dat heeft dus echt tijd en gewenning nodig gehad. Nu is het heel normaal voor beide dat ze samen naar buiten gaan. En nu volgt James Oscar ook wel heel vaak, das ook wel grappig :D
SuperLiesje, Dat doet hij heel netjes! Springt er mooi ruim over. En die tweede foto is echt lief! En heerlijk zo in de zon!
JastieHorse, Aaaawww wat een schatje! Hij heeft een lichte kleur, of lijkt dat zo?

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:12

JastieHorse schreef:
Sita mooie haf, rijden ziet er netjes uit :)
Chasey gaaf filmpje!
Marlis geweldige foto van Peeps!
Irisharlotte, gave bokfoto! Maar waarom kan je niet op iedereen reageren? Foto's plaatsen heb je blijkbaar ook tijd voor..
Boktmandy, knap koppie!
SuperLiesje, respect voor je bijleespost. Mooie springfoto!!

Mijn knappe mannen
[ Afbeelding ]

En Neduah alleen..hij word groot!
[ Afbeelding ]

Als je even terugleest heb ik gezegd dat ik het ga proberen bij te houden :) leuk haffie heb je trouwens, hoe oud is hij als ik vragen mag?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:20

Yeaah het is eindelijk gelukt..
Ik heb nog een foto van 1 April van de Clubdag op onze club.. ik ben met Arma 2e geworden die dag:D

Afbeelding

En gisteren heb ik nog even snel een foto kunnen maken voor dat ik naar de les ging en dit is eruit gekomen:

Afbeelding

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:47

Ik ga zaterdag ook crossen, op die haflingercrosstraining. Heb er zin in :D wordt voor mij de eerste keer dus hopen dat t goed gaat :)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:04

@chasey waar is dat ergens??

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:29

Chasey, ik gebruik ook altijd kladblok haha. Ja Neduah is erg licht..heeft hij niet van zijn moeder hoor.
IriSharlotte, ik heb het gelezen.. Neduah word 11 mei 1 :)
Kimmiej, mooie haf heb je! Lekker fors type :)

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:33

@SuperLiesje wow die bijleespost haha ! hij springt heeel mooi en gave kleur.. schattig samen
@JastieHorse aw leuke foto van ze samen
@xkimmieejj goed gedaan! lief koppie op de 2e foto

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:37

@xmariujn : dankjee ben er ook trots op:) en kben best blij met die foto:p

IrisvdBorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:40

JastieHorse schreef:
Chasey, ik gebruik ook altijd kladblok haha. Ja Neduah is erg licht..heeft hij niet van zijn moeder hoor.
IriSharlotte, ik heb het gelezen.. Neduah word 11 mei 1 :)
Kimmiej, mooie haf heb je! Lekker fors type :)

Aaaah wat een dropje! Mooi kleurtje ook :)

xkimmieejj Leuk hoofstelletje!

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:25

Oke, ik had gereageerd op SuperLiesje, maar er stond alleen een lege post....
Maar ik wou even reageren op de vraag die ze stelde over mijn hoofdstel.
Het is een hoofdstel die ik nu bijna een jaar heb, ziet er dus nog uit als nieuw! :)

Wouterwesley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:15

even een kort reactie rijtje ;)jammer van zoveel tekst met vragen er door heen..

@sita wat een gaaf beest is dat
@marlis lekker bekkie
@IriSharlotte Lekker bokje
@boktmandyy zo te zien lekker nieuwschiering
@superliesje leuke foto's ook samen
@jastiehorse wat een leukerd
@xkimmieejj wat een lekker hoofd

maar nu gaan we lekker een weekendje naar loon op zand met vriendjes en vriendinnetjes van stal /3
dit is mijn grote vriend! wij gaan vanmiddag voor eerst samen op de trailer zo end rijden

Afbeelding

jullie zien snel foto's van hoe we het hebben gehad <3