Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloulou schreef:Wat een leuke foto's weer! *kruipt even uit meekijkhoekje*
@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!
Mloulou schreef:Wat een leuke foto's weer! *kruipt even uit meekijkhoekje*
@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!
xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..
xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin.. maarja echt super fotos:p
@irisharlotte: haha goede voornemens like me:D:p
Mloulou schreef:xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..
Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!
JastieHorse schreef:Sita mooie haf, rijden ziet er netjes uit
Chasey gaaf filmpje!
Marlis geweldige foto van Peeps!
Irisharlotte, gave bokfoto! Maar waarom kan je niet op iedereen reageren? Foto's plaatsen heb je blijkbaar ook tijd voor..
Boktmandy, knap koppie!
SuperLiesje, respect voor je bijleespost. Mooie springfoto!!
Mijn knappe mannen
[ Afbeelding ]
En Neduah alleen..hij word groot!
[ Afbeelding ]