Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mloulou schreef:Wat een leuke foto's weer! *kruipt even uit meekijkhoekje*
@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!
Mloulou schreef:Wat een leuke foto's weer! *kruipt even uit meekijkhoekje*
@Sita de galop ziet er eigenlijk heel relaxed uit, ze plaatst de achterhand er goed onder en ontspant de rug. Ik zie wel dat jij je hakken opgetrokken hebt. Misschien zit je zelf niet ontspannen genoeg?
@Chasey wat een supermooi filmpje, zo lekker relaxed en alles onder controle! Maar inderdaad, ben je niet bang dat je een keer de hond niet kan ontwijken?
@IriSharlotte wat een grappige foto, het lijkt net bij die bokfoto of jullie stilstaan, haha!
Poging 2.. Was al begonnen aan mijn bijlees, maar toen viel de computer uit, grr!
En een jolige Marea in het bos, ben je wel blijven zitten? 
Vind wel dat hij nog aardig veel zwiept met de staart (spanning?)
Vind hem ook zo'n aansprekend koppie hebben, lief!
Ben heel benieuwd hoe hij gaat uitgroeien, die herken je straks niet meer terug denk ik!
Super zeg!! Dat zou ik later ook wel willen met Amando 
? Zo niet, sorry! En een erg gaaf halster heb je voor m 
Jammer dat de hindernis scherp is en Angel niet!
Heeft de behandeling van de ostheopaat haar goed gedaan? En nog een foto van knappe Kyra 

Zo schattig!
En leuke foto van je haf voor de menwagen zeg!
Ik wou dat ik veulenfoto's van Amando had!

En nog een leuke wandelfoto van Arko
En op wat voor prachtige accomodatie sta jij? 
En alweer bijna 2, time flies 
Ze is aardig donker van kleur ofniet? Mooi!
Zit je neusriem alleen niet heel hoog? Amando zit de laatste tijd ook onder de wondjes, hij stoeit een beetje ruw met zijn nieuwe vriendje 
Super! En wat een geniethoofd trekt Kyra!

En hele sexy zomeroutfit 

En 28 april is al bijna 

Super dat ze al redelijk netjes vast blijft staan 

Knappe BO

Hij is wel echt een lekkerding hoor!!
Schattig! En nu een lekkere slungelige Bo, erg benieuwd hoe ze gaat uitgroeien 

Die van mij kan ook zo'n clown zijn 
Heerlijk hoe lief maar toch vreselijk ontdeugend haffies kunnen kijken 
Ze ziet eruit alsof ze het vreselijk zwaar heeft 
En een hele lieve knuffelfoto 

Mooi gebouwd, leuk koppie 

Die stoeifoto komt me heeel bekend voor
Zo is die van mij ook altijd aan het ouwehoeren 
Die van mij heeft ook zo'n hoofd, dat moet ik toch eens vastleggen 

Dat setje staat erg mooi 

Lief!
Ik zie een paar posts verder inderdaad dat hij goed de benen in de lucht kan gooien 
Ik ben weer bij
Ik lees meestal bij op mijn mobiel, en dan is een bijleespost maken echt onmogelijk! Verder kan ik op mijn werk wel bokken, maar dan kan ik heel vaak foto's niet zien, en vind het dan ook weer banketstaaf om niet op iedereen te reageren! Verder heb ik in deze bijlees alleen op de mensen gereageerd die ook op anderen gereageerd hebben. Misschien moet ik toch eens wat regelmatiger proberen op mijn laptop bij te lezen, scheelt me een boel tijd denk ik 

denk dat het daadwerkelijke kruisje niet hoger was dan 30 cm 

Het is absoluut geen spanning want hij zet nooit een stap verkeerd,is niet extreem bezweet tijdens of na het rijden en hij is altijd rustig 
Ga het snel eens veranderen!
xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..
xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin.. maarja echt super fotos:p
@irisharlotte: haha goede voornemens like me:D:p

Mloulou schreef:xkimmieejj schreef:@superliesje: haha echt een leuke foto is er wel uitgekomen.. maar als ik me inleef in mijn haflinger dan zou ik toch goed begrijpen dat die hindernis misschien wel iss bijten of verplaatsen kan dus daar houd die misschien rekening mee:p haha nee da was echt ff onzin..
Ik ga zaterdag voor het eerst crossen, ben benieuwd wat Fralla doet met boomstammen... Normaal geaproken vindt ze bomen die horizontaal liggen maar raar... Denk dat ik rekening moet houden met hele hoge sprongen, haha!
)
Lekker makkelijk ook, kun je zo alle pagina's bij langs.
Met fatsoenlijk hindernissen. En die boom is gewoon een boom bij een picknickplekje
Een stuk verderop. Ideaal! En je kunt na het springen nog even op het picknick bankje zitten. Of op de boom 
Daar heb ik namelijk ook al eens een gekneusde long en gebroken rib mee opgelopen, omdat ik er keihard afgevallen ben. Dat soort dingen horen bij het paardrijden
Terwijl 2 jaar geleden James nog niks van Oscar moest weten haha! Dat heeft dus echt tijd en gewenning nodig gehad. Nu is het heel normaal voor beide dat ze samen naar buiten gaan. En nu volgt James Oscar ook wel heel vaak, das ook wel grappig 
JastieHorse schreef:Sita mooie haf, rijden ziet er netjes uit
Chasey gaaf filmpje!
Marlis geweldige foto van Peeps!
Irisharlotte, gave bokfoto! Maar waarom kan je niet op iedereen reageren? Foto's plaatsen heb je blijkbaar ook tijd voor..
Boktmandy, knap koppie!
SuperLiesje, respect voor je bijleespost. Mooie springfoto!!
Mijn knappe mannen
[ Afbeelding ]
En Neduah alleen..hij word groot!
[ Afbeelding ]
leuk haffie heb je trouwens, hoe oud is hij als ik vragen mag?
wordt voor mij de eerste keer dus hopen dat t goed gaat

jammer van zoveel tekst met vragen er door heen..