Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mando schreef:Ach dan was je op je kont gaan zitten.
Touw onder zijn keel en trekken maar. Hij stopt vanzelf als ie stikt.

van onze sponsor 2 jaar geleden gehad voor een show
heb ook nog een s&t hoofdstel maar die past damella niet en bovendien gaan we dat nog maar niet doen met een 4 jarige 

reden samen pas de deux! Vorig jaar met boris en damella haar moeder hofdame en half jaar daarvoor met boris en mijn vorig haf sally

Viet schreef:Wat leuk Suus zag het al op fb haha!
Wat goed yvanka! Mooie outfit ook.
Ik heb vandaag echt weer een super les met taar gereden voor de eerste keer weer na al die weken. Ze ging echt als een trein. Geniet er echt zo van he

FloortjeChar schreef:Zo, even alles bijgelezen.
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt.
Ik ga Floortje, ondanks jullie advies, toch kopen.
Ik ben bij verschillende paarden gaan kijken, Friezen, kwpn-ers... Maar heb met geen enkel paard zo'n klik als met Floor. Het is voor het plaatje niet mooi maar voor m'n gevoel is floortje de juiste pony voor me.
Helemaal omdat ik bezig ben met afvallen en het wat mooier staat als ik een maat kleiner heb, en natuurlijk ook voor Floortje (goede motivatie.)
Btw... Ik vind dat jullie de adviezen e.d. Een stuk fijner brengen dan gemiddeld op bokt.
Bedankt voor jullie adviezen, maar ik heb pas voor de tweede keer in m'n leven vanaf moment 1 een klik met een paardje, nu dus Floortje.
Hopende dat jullie m'n goede nieuws ook leuk vinden hihi.
K heb btw een dressuurzadel voor Floor gekocht waardoor ik al een stuk beter op dr zit (altijd dressuurzadel gehad en wintec vzh was geen goede combi met mij op Floor haha)
Oké.. Dat was mijn nieuws hihi,
Welkom alle nieuwe mensen!
Floor krijgt 1 kg brok per dag en 1 of 2 maal hooi.. Ligt er aan hoe lang ze op de wei kunnen staan.

S_uus schreef:FloortjeChar schreef:Zo, even alles bijgelezen.
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt.
Ik ga Floortje, ondanks jullie advies, toch kopen.
Ik ben bij verschillende paarden gaan kijken, Friezen, kwpn-ers... Maar heb met geen enkel paard zo'n klik als met Floor. Het is voor het plaatje niet mooi maar voor m'n gevoel is floortje de juiste pony voor me.
Helemaal omdat ik bezig ben met afvallen en het wat mooier staat als ik een maat kleiner heb, en natuurlijk ook voor Floortje (goede motivatie.)
Btw... Ik vind dat jullie de adviezen e.d. Een stuk fijner brengen dan gemiddeld op bokt.
Bedankt voor jullie adviezen, maar ik heb pas voor de tweede keer in m'n leven vanaf moment 1 een klik met een paardje, nu dus Floortje.
Hopende dat jullie m'n goede nieuws ook leuk vinden hihi.
K heb btw een dressuurzadel voor Floor gekocht waardoor ik al een stuk beter op dr zit (altijd dressuurzadel gehad en wintec vzh was geen goede combi met mij op Floor haha)
Oké.. Dat was mijn nieuws hihi,
Welkom alle nieuwe mensen!
Floor krijgt 1 kg brok per dag en 1 of 2 maal hooi.. Ligt er aan hoe lang ze op de wei kunnen staan.
Oe ik dacht dat Floor al van jou was
Gefeliciteerd hoor! En weet je , wat wij vinden, vinden wij en niet jij.
Het gaat om jullie geluk!
En ik ben blij dat je onze adviezen goed opgevat hebt, want inderdaad is er wel bekend hoe bokt ook kan zijn
Ben benieuwd naar duidelijkere foto's met dressuurzadel![]()